X

Poslovni saveti

3 razloga zašto je JAVNI NASTUP ključ uspešnog POSLOVANJA

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Javni nastup nije samopromocija već najbolji način da reklamirate svoj biznis, unapredite sebe i podstaknete svoje radnike. Addicted2success pokazuje  tri glavna razloga zašto je javni nastup ključ uspešnog poslovanja.

Može otključati razne mogućnosti

Ljude privlače snažne i samostalne osobe i sklone su da im se priklanjaju ili predlažu partnerstva sa njima. Kao lider treba da koristite svaku priliku da javno govorite. Postoji mnogo konferencija u Srbiji na kojima se promovišu primeri preduzetništva. Na njima se nalaze novinari, blogeri i drugi preduzetnici i to je odličan način za sklapanje saradnji. Što više pričate svoju ideju čuće je veći broj ljudi.

Isnspirišete zaposlene

Od velike količine posla ljudi ponekad zaborave širu sliku i ideju koju treba da slede. Tada je lider najpotrebniji, da ih ohrabri i pokaže im put kojim želi da idu. Osoba koja je spremna da izađe pred veliki broj ljudi i otvoreno pokaže svoju misiju je neko koga će svako želeti da prati. Podređenima je prijatno da vide divljenje i pohvale drugih ljudi koji su čuli o njihovom poslovanju. Dobar govornik će uvek znati šta da kaže svojim zaposlenima u zavisnosti od okolnosti datog trenutka.

Rezultiraćete ličnim rastom

Kada se lider razvija i unapređuje i njegov posao to čini. Osobe koje pobede sebe i ovladaju javnim nastupom steći će veliku dozu samopouzdanja. Poznato je da ono otvara mnoga vrata i da je jedno od ključnih stvari za uspeh. Ljudi koji imaju samopouzdanje mogu mnogo da postignu. Građenje biznisa se zasniva na ’izgrađivanju’ ljudi odnosno tima koji će voditi celu priču. Osoba koja ima samopoudranje ima potencijal da stalno ide uzlaznom putanjom i razvija sebe i posao.

Povezane vesti

Ne držite govor, pričajte priču

Javni nastupi, održavanje sastanaka, držanje prezentacija, sve su to situacije kada je pažnja usmerena ka vama. Ukoliko nije, sve što govorite i

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.