3 reči koje će vas učiniti ekspertom za upravljanje vremenom

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Za mnoge je upravljanje vremenom čarobni ključ uspeha. Imate listu obaveza koja raste brže nego što možete da radite. Investirate u sisteme, knjige i planere, sve u nadi da biste savladali vaše vreme. Kada biste mogli pronaći samo pravi trik da ostanete na vrhu i završite sve obaveze!

Jedina stvar koja može biti potpuno u vašoj kontroli jeste vaše vreme.

Ovu kontrolu možete potvrditi i naučiti da budete stručnjak za upravljanje vremenom bez uvođenja novih sistema ili elaboriranja procesa. To je jednostavno uz tri reči:

1. Delegat

Svakog dana, zapitajte se šta možete delegirati. Umesto da dodate sve više obaveza na vašu listu, pogledajte najneposrednije stavke i počnite da ih delegirate drugima koji su kvalifikovani da ih uče. Nijedan lider nikada nije postigao veličanstvenost time što je sve sam odradio.

2. Eliminisati

Oslobodite se svih nepotrebnih stavki na vašoj listi i umesto toga fokusirajte se na najvažnije stvari. Organizujte listu obaveza po prioritetu i počnite da eliminišete sve što ne pripada vrhunskoj kategoriji. Pomažući vam da se fokusirate na najvažnije zadatke, postavljanje jasnih prioriteta i granica pomaže vam da budete produktivni, a ne samo zauzeti. Eliminišite sve što vam ne pomaže da uspete ili da se krećete ka viziji uspeha. Zapamtite, ako posvetite pažnju baš svakom zadatku, onda niste odvojili prioritete. Postavite prioritete i granice.

3. Ubrzati

Jednom kada savladate osnove delegiranja i uklanjanja zadataka, možete početi da se krećete u napredniju veštinu ubrzavanja vaših namera. Izdvojte 15 minuta dnevno da biste radili na dugoročnom cilju. Možda ćete raditi duže, ali 15 minuta je dovoljno za početak. I zapamtite, savršenstvo je neprijatelj napredovanja. Najbolji način za obavljanje posla je jednostavno započeti, a ideja o ubrzanju je pronaći način umesto da pronađe izgovor.

Vaša budućnost stvara ono što radite danas, a ne sutra, pa se fokusirajte na produktivnost umesto da budete zauzeti.

Dobro organizovan život pronađe vreme za sve što je važno, što zauzvrat dovodi do efikasne akcije, produktivnosti i na kraju uspeha.

Izvor: BIZLife/strani mediji

Foto: Pixabay

Piše: D.A.