Deset stvari koje menadžeri ne treba da govore svojim zaposlenima

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Koliko god da kao rukovodilac i menadžer jednog tima imate poverenja u svoje zaposlene ili barem u neke od njih, postoje stvari koje nikada ne treba da im govorite.

Forbes preporučuje deset stvari koje nikada ne bi trebalo da govorite zaposlenima:

Nikada nemojte da kažete nekom od zaposlenih ili čitavoj grupi kada jedan član tima ima problema sa poslom. Ako vam treba neko da ga poduči ili mentoriše, jednostavno pitajte samo tu osobu da vam pomogne u tom konkretnom zadatku.

Nikada ne govorite sa jednim zaposlenim o tome kolika je plata nekom drugom.

Ne govorite svojim zaposlenima o tome da tražite posao, koliko god to želeli.

Nikada ne govorite svojim zaposlenima koga od viših šefova ili zaposlenih volite i poštujete a koga ne. Pustite svoje zaposlene da nagađaju o vašim konfliktima sa drugim menadžerima ako to žele, ne govorite o njima.

Ne govorite svojim zaposlenima o svojim potezima u kompaniji i namerama da dobijete višu titulu, veću platu ili bonus. Nije pristojnoiI neprikosnoveno je uključiti svoje zaposlene u vašu “političku kampanju” u firmi.

Nikada ne govorite zaposlenima bilo šta poverljivo, bez obzira što nekom verujete više. Takav postupak se nikada ne vrati dobrim.

Ne govorite o nekom od zaposlenih sa drugima, nemojte da pričate o njihovim problemima. Ako želite da uništite poverenje u svoj tim, najbolji način je ogovaranje.

Nikada ne govorite zaposlenima da ste nesrećni sa njima kao sa grupom. Ako ste vi kao lider nezadovoljni svojim timom, pogledajte se u ogledalo. Neke stvari radite pogrešno.

Nikada ne govorite da mrzite svoj posao. Kako bi mogli da saosećaju sa vama? Preuzeli ste taj posao. I dalje ga radite, niste dali otkaz. Ko bi poštovao lidera koji ostaje na poslu koji ne voli?

Nikada ne govorite svojim zaposlenima kada smatrate da se kompanija ponela loše prema vama. Biti menadžer podrazumeva samostalno podnositi uvrede i isticanje nepravilnosti. Oni imaju svoje probleme o kojima moraju da brinu.

Kažu da su ljudi na vrhu usamljeni. Svako ko je na poziji menadžera mora da odoli da se poverava svojim zaposlenima. Oni nisu plaćeni da budu terapeuti ili vaši karijerni vodiči.

Zadržite svoje dostojanstvo i zapamtite da je vođstvo većim delom usamljeni put.

Izvor: Forbes

Foto: Pixabay