Džered Leto nije samo glumac (i muzičar): Investitor je i suvlasnik nekih od vodećih kompanija

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube/Printscreen

Glumac Džered Leto (Jared Leto) ovih dana je u žiži javnosti zbog uloge u filmu „Blade Runner 2049“ – mada za tu ulogu mnogi komentarišu da je „suvišna“. Ipak, ne treba zaboraviti i neke njegove ranije radove – „Requiem for a Dream“ i „Dallas Buyers Club“. Pored toga, Leto je pevač u grupi „30 Seconds to Mars“.

Ipak, ono što (verovatno) niste znali o njemu jeste da je investitor i vlasnik je udela u kompanijama „Snapchat“, „Spotify“ i „Reddit“.

„Wall Street Journal“ otkriva koja je njegova najbolja strategija koja mu omogućava da postiže sve. Kako Leto kaže to je „samo rad“.
(*doslovno je rekao – „samo je**ni rad“, ali verujemo da shvatate i bez te psovke).

Zato ga nikada nećete naći na „radnom doručku“ ili na „poslovnom ručku“. Letova strategija u skladu je sa savetima nekih psihologa i eksperata za produktivnost koji kažu da treba izbegavati umrežavanje i povezivanje zarad „pravog posla“ koji treba uraditi.

Povodom toga, Leto je za „Wall Street Journal“ rekao:

„Volim da radim. Ne idem na večere, ne idem na ručkove, a ni na doručke. Ne doručkujem sa poslovnim ljudima. Samo radim. To je ono što volim da radim, i zato mi dobro ide. Ne uzimam ništa zdravo za gotovo ni jedne jedine sekunde.“

Psiholog Adam Grant kaže da umrežavanje ne vodi nužno ka uspehu – češće je obrnuto.

Ne volim traćenje vremena,“ objasnio je Leto. „Opsednut sam efikasnošću. Dugo sam vežbao ono što uspešni ljudi praktikuju, a to je da često govore – ne, čak i nekim stvarima koje su dobre prilike.“ (Leto je verovatno mislio na to da je trebalo da odbije učešće kao govornik na konferenciji D.Luxe).

Ne morate da budete ozbiljan preduzetnik, direktor ili investitor da biste primenili ovu strategiju. Ono o čemu Leto govori jeste „pravi posao“, a ne trošenje vremena na (često nepotrebno) povezivanje. U suštini, vi sami možete da procenite da li vam je povezivanje nužno potrebno ili ne.

Izvor: BIZLife/WSJ

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.