Glumica, preduzetnica, radnica: Sara Džesika Parker otkrila šta je potrebno za uspeh

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube/Printscreen

Svi je znamo kao junakinju serije „Seks i grad“ Keri Bredšo, koja je luda za cipelama. U stvarnom životu, glumica je ušla u ozbiljne preduzetničke vode kao suosnivačica modne kolekcije SJP.

Parker je lansirala liniju “SJP” pre četiri godine u saradnji sa dizajnerom Džordžom Malkemusom, i skoro je otvorila svoju prvu radnju na Menhetnu. U radnji se mogu naći obuća, odeća i torbe.

Sara Džesika Parker je u jednom intervjuu rekla kako je u prodavnici svakog dana jer je to njena radnja. Sve ima u malom prstu jer u svakom trenutku „mora da objasni svoj brend nekome ko se s njim susreće po prvi put.

Ona je u intervjuu za Inc.com govorila o tome kako vodi svoj biznis, šta je naučila na tom putu, i i koji savet bi dala preduzetnicima.

Kako joj pomaže vođenje biznisa na „staromodan način“…

Ne libim se da čučnem, isprobavam ljudima cipele, slušam njihove potrebe. Svaki put kad provedete sa svojim klijentima, mušterijama, tri, četiri, pet ili šest sati, učite o svom biznisu. To je kompletan i potpun fokus na klijenta, i to mi je trenutno najvažnije.

Parkerova se slaže da ljudi to više ne rade jer zahteva posvećenost, vreme, potpunu pažnju. Takođe zahteva i strpljenje, i mnogo energije… Ipak, tom posvećenošću ona pokazuje da joj je stalo. Trudi se da odgovori na svaku poruku na društvenim mrežama, na svaki mejl ili komentar, jer smatra da je servis klijenata – sve.

Šta je naučila o biznisu…

U biznisu sam mnogo, mnogo, mnogo godina. U industriji cipela sam četiri godine, ali sam prethodno 15 godina bila u industriji parfema, a producirala sam TV emisije i filmove godinama. Tu su i drugi brendovi. I svaka od ovih industrija imala je svoje izazove.

To je kao i sve drugo u životu: Što više iskustva imate – radoznali ste i želite da učite – sve ste bolji. Disciplinovaniji ste, i efikasniji. Bolji ste i u promašajima i greškama, i naravno, bolji ste u poslu.

Koji savet bi dala preduzetnicima…

Rekla bih da rade naporno, ali to se odnosi i na sve u životu. Ako želite da u nečemu budete uspešni, morate da se satirete od posla. Morate da radite po ceo dan. Ako želite pohvale, morate da ih zaslužite. Ako želite da vas shvate ozbiljno, morate ozbiljno da radite. Biznis i maloprodaja nisu hobi.“

Šta bi volela da je znala na početku…

Da smo imali više hrabrosti na početku, da smo mogli da uveravamo jače naše maloprodajne partnere u ono što smo znali da je pomalo rizično ali vredno toga, bili bismo srećniji sa nekim ranijim iskustvima koje smo imali u ovom industriji. Ali, mislim da je dobro učiti iz tih iskustava, i mislim da nisam ni želela da sve ide drugačije, ili se možda samo štitim od istine.

Izvor: BIZLife/Inc.com

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.