Ima preko 800.000 pratilaca i daje savete svima koji žele uspeh i uticaj na društvenim mrežama

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Bilo da prodajete proizvode, reklamirate nešto ili kreirate viralni sadržaj, potrebna vam je pažnja ljudi na društvenim mrežama. Kako to postići? Kako biti jedan od uticajnijih ljudi na društvenim mrežama? I kako neko može da izgradi mrežu fanova, pratilaca, a da ne potroši ni dinara na marketing?

Sajt Inc.com razgovarao je na tu temu sa, kako ga je nazvao, Instagram “gigantom”, kreatorom uspešnih viralnih sadržaja na internetu, Džordžom Rešom (George Resch), koji je poznatiji pod pseudonimom “Tank Sinatra”. (Na Instagramu je @tank.sinatra).

Džordž ima preko 820.000 pratilaca na Instagramu i preko 30.000 fanova na Fejsbuku. To se nije desilo preko noći. Kako mu je pošao za rukom takav uspeh?

On na to odgovara:

“Moja popularnost može se pripisati sledećim stvarima: autentičnost, kvalitet i izloženost. Isprva sam mislio da je izloženost najvažnija stvar, ali onda sam shvatio: Moj sadržaj mogu da dele profili sa velikim brojem pratilaca, po ceo dan i celu noć, ali ako moj sadržaj na valja, niko neće kliknuti to “follow” dugme. Što će reći, iz prve ruke sam otkrio da ako stvarno želim da imam što više pratilaca, nije dovoljno da samo imam kvalitetan sadržaj – bitno je da izgradim autentičan brend. A da bih to postigao, moram da stvaram, a ne da biram ili skupljam tuđe, sadržaj koji tačno projektuje moju ličnost.

Breakfast is cancelled af

A photo posted by Tank.Sinatra (@tank.sinatra) on

 

Mislim da istinski uspeh na društvenim mrežama ima veze sa ekskluzivnošću. Ako vam se sviđa moj materijal, moraćete da me pratite, jer to nećete videti nigde drugde. Sve dolazi iz mog smisla za humor, i samo ja imam pristup tom izvoru.”

Ima oko 800.000 pratilaca na društvenim mrežama, što mu daje prilično značajan domet u prenošenju poruka. Zanimljivo je kako pristupa tom “influenserskom potencijalu”:

Ne stavljam previše reklama na svoj Instagram profil. Mislim da to otuđuje moje pratioce. Reklamiranje prilično ometa ljude. Oni dolaze ovde (na društvene mreže) da bi se zabavili, a ne bi im bilo rečeno šta da kupe. Osim ako se proizvod ili usluga stvarno ne uklapa u moju stranicu, nisam zainteresovan u promociju.

Ali, imam neke svoje proizvode koje ću predstaviti vrlo brzo. Jedna od glavnih je knjiga “Happy is the new rich”. To je kolekcija oko 200 misli koje sam zapisivao tokom prvih 10 godina mog oporavka od alkohola i droga.

Pokušavao sam da shvatim kako da živim život vredan življenja. Koristio sam humor da se suočim sa mnogo velikih životnih problema. Nadam se da ljudima koji me prate mogu da ponudim sve što sam naučio u životu, u jednom paketu koji je lak za varenje, i totalno prečišćen.”

I na kraju, Reš ima nešto što bi savetovao svim preduzetnicima, vlasnicima kompanija, koji žele da izgrade uticaj na društvenim mrežama:

“Moj savet bi bio da stavljaju sadržaj koji je autentičan, da odgovara tome ko ste vi, i da ste u interakciji sa svojom publikom. To je jedini način koji vodi ka održivosti.”

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Piše: N.V.