On je na čelu kompanije vredne 2.6 milijardi dolara i ima savet za sve vas koji želite bolju karijeru

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube/Printscreen

Rik Gojngs (Rick Goings), izvršni direktor kompanije specijalizovane za kućne aparate i kuhinjske proizvode “Tupperware Brands”, koja donosi zaradu od 2.6 milijardi dolara svake godine, za sajt “Business Insider” podelio je svoje mudrosti sa ljudima koji tek počinju svoju karijeru, ili ne znaju kako da je poboljšaju:

“Uvek imajte na umu da je neuspeh važan element uspeha. Iskustva koja dobijete kada nešto ne krene kako treba jesu najbolje lekcije koje možete da primenite na život. Istinski verujem da morate da doživite neuspeh da biste uspeli. Put do uspeha nikada nije pravolinijski, i upravo usponi i padovi vode vas tamo.

Sve to ima veze i sa samouverenošću. Ne postajete samouvereni bez iskustva, a to iskustvo uključuje neuspeh. Delanje i ostvarenje ciljeva vodi ka samopouzdanju, kao i skakanje pravo na glavu u nešto što možda neće voditi ka uspehu. Ne bojte se neuspeha – idite i nađite prilike gde možete da radite i napredujete. Naučićete vredne i neponovljive lekcije na tom putu.

Još jedan savet koji bih hteo da podelim jeste da tražite sponzora ili mentora. Sponzorisanje i mentorstvo je važan element za razvoj vaše karijere.”

Gojngs je podelio i jedan bonus savet: Kada idete na intervjue za posao, uvek budite fini prema svima.

“Volim da proverim sa vozačem, ljudima na recepciji, i sa asistentima kako se kandidat ponašao i kako je komunicirao sa njima. Kako se ponašate prema drugima otkriva sve!”

zaključio je Gojngs.

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.