X

Poslovni saveti

Ono što radite od „5 do 9“ učiniće vas uspešnijim od onog što radite od „9 do 5“, evo kako

muskarac_zena_sastanak_pix
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Vaš poslovni put ne određuje samo ono što uradite u kancelariji, na poslu, već i to kako provodite „slobodno“ vreme.

Ako se vaš um i radna etika uključuju u 9 ujutru i isključuju u 5 popodne, vi ste samo još jedan zaposleni u kompaniji. Sjajan tim čine ljudi koji žele da budu lideri a ne samo zaposleni.

Bilo mi je potrebno 10 godina menadžerisanja i vođenja poslova da bih shvatio da se prava snaga – da ne pominjem kreativnost i energiju lidera – dešava pre nego što se svi pojave u kancelariji i nakon što svi iz nje odu,“ napisao je Ron Gibori, preduzetnik i kreativni direktor kompanije „Idea Booth“. Svi znaju šta treba raditi od 9 do 5. Ali, šta raditi kada niste na poslu?

Kako piše Gibori, njegovo vreme od 9 do 5 nije period u kome će biti kreativan ili će raditi bilo koji zadatak u kome treba nešto važno da postigne. To je vreme kada pomaže svom timu. Takođe, tada je dostupan za klijente, usmerava se na nove mogućnosti i izlazi u susret nekim neočekivanim zahtevima.

Evo kakav je Giborijev raspored.

Pre 9 ujutru:

„Alarm zvoni u pola 5 ujutru, istuširam se, doručkujem i počinjem. Čitam sve što mogu. Pišem članke – upravo jedan takav vi sada čitate. Vežbam mentalnu kreativnost.
Jutro je vreme kada sam najproduktivniji i najkreativniji, jer je mentalni pejzaž širom otvoren. Oni koji mogu da napreduju svakog jutra su jasni lideri na vašim radnim mestima. Ti ljudi naporno rade da bi postali najbolji u tome što rade. Nema prečica, nema gluposti.“

Nakon 5 popodne

„Recite „DA“ svemu. Kad god možete posećujte konferencije, viđajte se sa kolegama iz drugih kompanija, uključujte se, povezujte i budite aktivni. Prilike se stvaraju upoznavanjem novih ljudi. Poznavanje pravih ljudi postalo je ključno za uspeh u našem vremenu.
Po mom mišljenju, najbolji lideri su oni koji umeju da razdvoje šta treba raditi od 9 do 5 a šta pre i posle tog vremena.

U osnovi je veoma lako: Zvanično radno vreme posvećeno je napredovanju tima, a sve pre i posle toga posvećeno je ličnom napredovanju.

Sa takvim stavom složio bi se i Džek Ma, osnivač Alibabe. Evo šta je on rekao:

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Piše: N.V.

Komentari 1

  1. Posmatrac

    Neki ljudi imaju i porodicu, interesovanja i potrebe razlicite od poslovnih – izgleda da su takvi nepodobni zaposleni.