Ovo je glavni razlog zbog kog zaposleni napuštaju posao

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife

Siaran Foli (Ciaran Foley), vodeći HR stručnjak u Sidneju koji radi sa top menadžmentom, pisao je na LinkedInu o glavnom razlogu zbog kog zaposleni napuštaju svoje poslove. Prenosimo njegov tekst u celosti:

“Kompanije mogu da ponude zaposlenima više novca, obuku, razvoj, nagradu dobrog rada i mnoge druge pogodnosti. Ali postoji i mnogo bolji način da zadrže talentovane ljude.

U jednoj anketi o platama za 2016. godinu, postavljena su pitanja profesionalcima iz oblasti ljudskih resursa o tome šta ih zadržava da ostanu kod svog poslodavca.

Najveći broj odgovora naglasio je važnost odnosa sa menadžerima.

Zanimljivo je da u svetu u kom se svakodnevno menjamo, odnos koji zaposleni imaju sa svojim menadžerima i dalje ima najveću važnost. Poznata je rečenica da ljudi napuštaju svoje menadžere, a ne kompanije.

Snaga ove veze je i dalje ključni faktor u zadržavanju osoblja. Da li ta veza „škripi“ ili nikad nije ni bila pravilno uspostavljenam jedna je od najčešćih dilema i predstavlja problem svakom novom menadžeru, koji mora da zasluži poverenje zaposlenih i poštovanje s obzirom da će zajedno raditi.

Još jedan od problema jeste politika kompanije. Ljudi snažno veruju u politiku kompanije u kojoj rade, što znači da su važne sve vizije, strategije, radna etika, kao i ciljevi te kompanije.

Ova dva problema naglašavaju važnost uloge koju HR ima u zadržavanju talentovanih ljudi.

Dok menadžeri moraju biti odgovorni za svoje liderstvo i način komunikacije, HR može razviti ove veštine u svojim liderima ili budućim liderima. Zbog velikog broja zaposlenih koji napuštaju kompaniju zbog loše komunikacije sa menadžerima, treba uložiti u obuku lidera. Najbolji lideri će zadržati najbolje radnike.

Održavanje politike kompanije jeste potrebno za uspešnost poslovanja. Da bi se uspostavila politika, kako HR lideri smatraju, sa promenama treba početi od samog vrha, jer viši lideri pokazuju vrednosti i stvaraju modul ponašanja koji bi trebalo da prenesu na ostale zaposlene.”

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

Piše: D.A.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.