X

Poslovni saveti

Po ceo dan ste u kancelariji? Evo kako da budete ZDRAVIJI NA POSLU

Kancelarija2.jpg
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Statistike pokazuju da zaposleni provedu više od 90 posto svog radnog vremena sedeći, a da čak svaka treća osoba iskoristi manje od pola sata pauze u toku rada. Oboljenja nastalih na poslu je sve više stoga ukoliko ste ceo dan u kancelariji morate voditi računa o tome kako da budete zdraviji na poslu.

Pijte više vode

Savetuje se da pijete do osam čaša vode dnevno, oko dve litre. Ne dozvolite da budete toliko zauzeti na poslu da ne stignete da odete po čašu vode i da je time ne unosite dovoljno u organizam. Za svaki slučaj, napunite flašu s vodom i držite je na svom radnom stolu. Veoma je dobro i ukoliko pijete ceđene sokove ili čaj. Nemojte piti kupovne sokove i gazirana pića kako biste nadoknadili tečnost u organizmu.

Povezane vesti

Smanjite unos kafeina

Većina ne može da zamisli jutro, a ni ceo dan, bez unosa kafe. Ona ima mnogo pozitivnih dejstva ali preveliki unos kafe može imati brojne negativne posledice. Neke od njih su insomnija, anksioznost, osećaj nemira i tako dalje. Velika konzumacija kafe može izazvati brojne stomačne probleme kao što su gorušica, nadimanje i grčevi. Veoma se trudite da je ne pijete pre nego što doručkujete.

Idite na pauzu na vreme

Nemojte da vam se događa da preskačete pauzu. Čak i kada imate previše posla morate razbistriti um. Ne samo da ćete se odmoriti od poslovne tenzije već ćete posle pauze imati bolji fokus i bićete produktivniji. Pored toga, uticaj građe na vaše fizičko stanje je veoma bitan. Izađite napolje, prošetajte. Neka vaše telo procirkuliše, ubrzajte krvotok i ispravite kičmu. Neka vaše oči gledaju u daljinu umesto u ekran.

Pravilno sedite

Odaberite stolicu koja ima ojačanje za lumbalni deo kičme, koja ima rukohvate i možete da je namestite na vidinu koja vam odgovara. Čak i ukoliko imate odličnu stolicu ponekad vaš sto treba da se namesti. Postoji mnogo dodataka za sto i stolicu koje možete kupiti, a koji vam mogu pomoći da očuvate vašu kičmu, piše Let’s reach success.

Duboko udahnite

Učinite to nekoliko puta u toku dana. Udahnite veoma duboko, ispunite stomak i pluća. Pomislite nešto lepo i osetite kako obnavljate energiju. Vašem telu treba kiseonik, osetićete se relaksirano i smanjićete stres. Ukoliko ne stižete da meditirate ili uradite jogu, udišite na ovaj način minimum četiri do pet puta u toku radnog vremena. Vaše telo će vam biti zahvalno.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.