Kako je pokrenut program koji je tražilo 1.700.000 ljudi - BIZlife

Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

    Kako je pokrenut program koji je tražilo 1.700.000 ljudi

    Coca-Cola sistem od juna 2016. godine organizuje besplatne treninge u svojim teretanama na otvorenom. U njima sve vežbače čekaju profesionalni treneri, Coca-Cola ambasadori Pokreta za radost, sa korisnim savetima kako i koliko se često baviti fizičkom aktivnošću, kako dostići određenu formu i izgled i kako kvalitetno provesti slobodno vreme.

    Coca-Cola ambasadori Pokreta za radost su profesionalni treneri koji će vam potpuno besplatno, uz osveženje i osmeh na licu davati savete kako da poboljšate svoju formu, raspoloženje, izgled, upoznate nove ljude, odlično se zabavite i steknete neke nove, dobre životne navike. Besplatni treninzi uz Coca-Cola trenere će se odvijati u Pančevu, Bogatiću, Boru, Dimitrovgradu, Kikindi, Lajkovcu, Leskovcu, Negotinu, Zaječaru, Niškoj Banji, Novom Pazaru, Odžacima, Opovu, Osečini, Zrenjaninu, Petrovcu na Mlavi, Pirotu, Priboju, Tutinu, Užicu, Somboru i Valjevu.

    O ovom interesantnom  programu, motivima za njegovo pokretanje, izazovima i značaju  razgovaramo sa Milicom Stefanović, menadžerom za komunikacije, Coca-Cola sistema.

    Kako se Coca-Cola u Srbiji odlučila da pokrene program  koji ima za cilj da motiviše ljude da se okupljaju i zajedno vežbaju?

    Pre nekoliko godina pokrenuli smo Srbiju, kada smo, tokom proslave 45 godina poslovanja Coca-Cola sistema u našoj zemlji, otvorili glasanje za opštine zainteresovane za aktivne zone (teretane na otvorenom). Više od 1.700.000 glasova pristiglih tada nam je jasno ukazalo na želju i potrebu da pokrenemo ovakav program i da ga nadogradimo angažovanjem stručnih trenera koji mogu da pomognu svima da ovaj besplatni resurs, koji im je na raspolaganju 24 sata, mogu da koriste na najbolji način za sebe, u skladu sa svojim individualnim potrebama, željama i mogućnostima.

    Sa kojim ste se izazovima susreli prilikom pokretanja programa?

    Ovo je izuzetno kompleksan projekat. Nažalost, mnoge aktivne zone su za kratko vreme od postavljanja, delimično ili potpuno uništene, te ih je prvo bilo potrebno obnoviti. Dodatno, bilo je potrebno da identifikujemo i angažujemo najbolje kandidate za trenere u svakoj pojedinačnoj opštini. Kada na to dodamo i razlike u navikama i dinamici funkcionisanja svake opštine, možemo reći da svaku lokaciju tretiramo kao projekat za sebe.  U saradnji sa našim partnerima na ovom projektu, lokalnim samoupravama, Sportskim Savezom Srbije i Ministarstvom omladine i sporta, uspeli smo da prevaziđemo mnoge izazove do sada, i drago nam je što vidimo da vremenom ovaj program počinje da dobija obrise istovremeno nacionlanog i lokalnog.

    Kakvi su dosadašnji rezultati programa?

    Svake nedelje sa nama se druži i vežba sve veći broj ljudi širom Srbije, iako je sezona godišnjih odmora u jeku, i na to smo veoma ponosni. Ono što nas posebno ohrabruje je činjenica da u mnogim mestima vežbači svoje trenere sve više doživljaju onako kako smo želeli – kao zaista svoje, stručni kadar na raspolaganju da im pomogne da postignu svoj cilj, bilo to korekcija forme, rešavanje problema sa lošim držanjem.

    Aktivna-zona-trening-Coca-Cola

    Kakve su reakcije vežbača na Aktivne zone i ideju besplatnog vežbanja uz pomoć profesionalnih trenera?

    Izuzetno smo ponosni na naše trenere,  koji su stručan i izuzetno motivisan tim. Većinom, to su stručnjaci koji su prepoznati u svojim sredinama kao oni koji promovišu fizičku aktivnost, u svim svojim pojavnim oblicima – od plesa, preko raznih sportova, do korektivnih vežbi. Sjajno je što širom Srbije korisnici aktivnih zona prepoznaju ovaj potencijal i koriste ga na najbolji način – ponovnim dolascima i širenjem dobrog glasa o tome. Ovim programom, svako ima na raspolaganju luksuz individualnog treninga u potpuno besplatnom programu i u aktivnoj zoni koja je iza ćoška, otvorena 24 sata. Ono što je posebno važno, i što mislim da vežbači već prepoznaju, je činjenica da svako može da koristi aktivnu zonu, bez obzira na fizičku formu, snagu, uzrast… a Coca-Cola treneri su tu da pomognu u tome.

    Koliko je koncept podrške zajednici relevantan za poslovne rezultate jedne kompanije?

    Ključni faktor uspeha Coca-Cola sistema i pokazatelj dobro postavljene poslovne prakse je svakako sposobnost da prepoznamo „puls“ i afinitete zajednica u kojima poslujemo. Kao jednom od stubova koncepta održivog poslovanja, upravo ovo je segment kome poklanjamo posebnu pažnju i prema kome usmeravamo sve naše poslovne aktivnosti, bili to projekti poput nacionalnog programa besplatnog vežbanja na otvorenom, bilo pozicioniranje proizvoda ili prodaja. Trudimo se da zajedno sa lokalnim zajednicama kreiramo sadržaje koji će doprineti njihovom boljitku, napretku i inovaciji, a samim tim i našim dobrim poslovnim rezultatima.

    Stručno vođeni treninzi će se u svim Coca-Cola teretanama na otvorenom održavati do novembra ove godine,  a za termine treninga u gradovima u kojima će se oni održavati možete posetiti www.coca-colaaktivnezone.rs i fejsbuk stranicu Fabrika radosti.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE