Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Dobro došli u nedelju bezbedne vožnje 2011“

    Povodom Evropske nedelje bezbednosti i zdravlja na radu, koja se obeležava od 24. do 28. oktobra, Coca-Cola Hellenic Srbija priključila se svojim aktivnostima ovoj velikoj kampanji koja se ove godine održava pod sloganom “Bezbedna vožnja“.
     
    „Dobro došli u nedelju bezbedne vožnje 2011“, je poruka sa kojom je kompanija otpočela kampanju, obraćajući se prvenstveno svojim zaposlenima, a zatim i svim sugrađanima kako bi istakla značaj sigurne vožnje i poštovanja saobraćajnih pravila. Jedna od mnogobrojnih aktivnosti, koju će kompanija organizovati ovim povodom, biće i podela nalepnica za bezbednu vožnju.
     
    „Kao kompanija koja aktivno učestvuje u životu lokalne zajednice, odlučili smo da damo svoj doprinos u podizanju svesti o značaju bezbedne vožnje. Nadamo se da ćemo dodatno motivisati naše zaposlene, ali i sve građane, da preuzmu veću odgovornost za sopstveno zdravlje i bezbednost, kao i da smanjimo broj ljudi koji strada u saobraćajnim nezgodama. Poslovne aktivnosti koje trenutno sprovodimo u ovoj oblasti uključuju centralizovanu politiku bezbednosti voznog parka i različite obuke i treninge za pravilno ponašanje u vožnji“, izjavio je Sotiris Janopulos, generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija.

    Veliki doprinos ovoj akciji pružiće deca zaposlenih u kompaniji, tako što će odevena u uniforme policajaca zaustavljati vozače koji u petak, 28. oktobra 2011. godine budu prolazili pored punionce kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija. Oni će vozačima deliti promotivne nalepnice, sa porukama da učine napor da ulice postanu sigurnije prvenstveno za decu, ali i sve ostale učesnike u saobraćaju. Kao poklon što su podržali ovu akciju, vozači će od dece dobijati Coca-Cola napitak. 

    Takođe kompanija će organizovati takmičenje za najlepši crtež na temu „Bezbedna vožnja“, na kom će priliku da pokažu svoja slikarska umeća dobiti deca svih zaposlenih u kompaniji.

    Coca-Cola Hellenic ovu akciju sprovodi u svih 28 zemalja u kojima posluje, a od februara 2011. godine ona je i potpisnik Evropske povelje o bezbednosti na putu, koju je pokrenula Evropska komisija u cilju smanjenje žrtava na putevima i spasavanje 25.000 života do 2020. godine.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE