Umesto imena na dresove stavili Tviter nadimke

PinterestFacebookTwitterShare

Uticaj koji socijalne mreže poput Tvitera imaju na naše živote je zaista neverovatan, a jedan meksički klub je otišao toliko daleko da je zbog Tvitera i doradio klupski dres.
 
Pre otprilike mesec dana, španska Valensija je stavila reklamu za Tviter na zvanični klupski dres, ali član Prve divizije Meksika, ekipa Jaguara, tu ideju je podigla na jedan viši nivo.

Naime, imena fudbalera na poleđini dresa zamenjena su nadimcima sa Tviter profila igrača pomenutog kluba, prenose Sportske.net.

U želji da na neuobičajen način promovišu svoj klub, inače osnovan 2002. godine, i privuku više sponzora, čelnici Jaguara su čak brojeve dresova i natpise obojili u prepoznatljivu plavu Tviter boju. Šta više, da ne bi bilo zabune, tu je i ptičica – zaštitni znak Tviter socijalne mreže.