Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Madona kreira provokativnu modnu liniju

    Kraljica popa, Madona, kreiraće modnu kolekciju pod imenom „Truth or Dare“.


    Modna ikona i poznata trendsterka, modom se bavi već neko vreme. Naime, 53-godišnja pevačica već ima kolekciju „Material Girl“ namenjenu tinejdžerima, koju je kreirala uz pomoć svoje 15-godišnje ćerke Lurdes .

    Madona se novim odevnim kreacijama okreće starijoj publici, a ciljna grupa su joj žene između 27 i 50 godina.

    Madonina modna linija na tržištu će se pojaviti početkom sledeće godine. Na policama će se prvo naći parfem, a uslediće cipele, torbice i donji veš.

    Iako su joj i ranije predlagali da napravi svoj brend, Madona veruje da joj je tek sada uspelo da prenese sopstveni pečat na kreacije. „Mnogo puta su mi prilazili sa idejom da napravim svoj brend, a sada je pravo vreme za takav potez“, tvrdi kraljica popa.

    Partnera je pronašla u kompaniji Ikoniks, koji su, kako kaže, sposobni da realizuju njene vizije. Ime kolekcije dolazi od izvornog naslova njenog kontroverznog dokumentarnog filma „U krevetu sa Madonom“ tako da se očekuja da linija odeće bude jednako provokativna.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE