(FOTO) Lamborghini Gallardo LP 550- 2 Spyder

Lamborghini je odlučio da u ponudu svog najuspešnijeg modela ikada, uvrsti i verziju Gallardo LP 550- 2 Spyder. Automobil je premijeru doživio na ovogodišnjem Salonu automobila u Los Angelesu.

Gallardo LP 550- 2 Spyder kombinuje otvoreni Spyder stil sa neverovatnom okretnošću, spontanim upravljanjem i pogonom na zadnje točkove. Vozilo omogućuje zapanjujući nivo uživanja u otvorenoj vožnji koji mogu pružiti samo supersportski automobili sa sklopivim krovom.

“Sa Gallardom LP 550- 2 Spyder, proširujemo liniju svojih modela, koji će uneti novu dimenziju užitka u vožnji. Cilj nam je bio da se posvetimo posebnoj grupi kupaca, koji vole živahan stil vožnje sa otvotrenim krovom”, rekao je Stefan Vinkelman, predsednik i izvršni direktor Lamborghinija.
 
Najvažnije tehničke karakteristika Lamborghinija LP 550- 2 Spyder sadržane su u njegovom imenu. Oznaka LP, to jest  Longitudinale / Posteriore ( uzdužni/ stražnji ), odnosi se na centralno smešteni motor koji je ugrađen uzdužno ispred zadnje osovine. Broj 550 u imenu odnosi se na izlaznu snagu u KS, a 2 označava pogon na zadnje točkove.
 
Što se tiče reči Spyder, ona na “Lamborghini jeziku”  znači krajnju sintezu fascinantanog, snažno ekspresivnog, super- sportskog automobilskog dizajna i uzbuđenja za sva čula kojeg pruža vožnja bez krova.


Set up automobila je tako podešen kako bi se osiguralo da zadnji kraj ostane pouzdan i stabilan u svakom momentu, dok prednja osovina upravlja Gallardom sa najvećim stepenom preciznosti.

Zahvaljujući izuzetno snažnom V10 motoru, kontrola preupravljanja nije problem, iako je uvijek i samo u onoj mjeri koju diktira vozač. Njegov ESP sistem je jednostavan za kontrolu i čini Gallardo LP 550- 2 Spyder izrazito sigurnim automobilom za vožnju.
 
Kako bi oblikovali jedinstveni karakter u vožnji i sigurnosti, ovog automobila, inženjeri u Sant’Agata bolognese sproveli su značajne modifikacije na Gallardu LP 550- 2 Spyder, koje su specifikum samo ovog modela. Cilj je bio prilagoditi šasiju, pogonski sistem i motor uslovima pogona na zadje točkove. Aerodinamika je takođe prilagođena i pretrpela je neke izmene usled prelaska na zadnji pogon. 
 
Srce Gallarda je 5, 2- litarski V10 agregat i predstavlja savršenu sintezu visokog vozačkog zadovoljstva, vučne sile i temperamenta.  Ovaj kompaktni i lagani motor isporučuje 405 kW (550 KS) i katapultira Gallarda od 0 do 100 km/ h za samo 4, 2 sekunde, a maksimalna brzina je 319 km/ h.