Devet čuvara mladolikosti i vitalnosti kože

PinterestFacebookTwitterShare

Pijte puno vode i zelenog čaja, jedite narandže i maline, negujte lice najboljim voćnim maskama i ponekad prošetajte jer će to očuvati kožu zategnutom i zdravom
 
1. Zeleni čaj
 
Osim što je odličan način za detoksikaciju tela, zeleni čaj može da uspori nastanak bora i podočnjaka. Sadrži flavonoide i jedinjenja sa kiseonikom, koji su odlični antioksidanti i imaju antikancerogena svojstva. Uz to je i prirodni antibiotik koji jača imunitet.
 
2. Iskreni osmeh
 
Smeh smanjuje nivo kortizona, hormon stresa, a povećava nivo hormona sreće kao što je endorfin. Bez stresa nema ni “zabrinutih” bora, obzirom da se raspoloženja i unutrašnja stanja vrlo jasno očitavaju na licu. 
 
3. Voćne maske
 
Napravite masku za lice ​​sa voćem po vašem izboru. Papaja je vrlo dobra jer sadrži papain koji na suvu kožu deluje kao piling, uklanjajući mrtve ćelije. Takođe smanjuje taloženje melanina. Za masku izaberite nešto zeleniju papaju. Polovinu papaje zgnječite i dodajte kašićicu meda. Dobro izmešajte. Nanesite na čisto lice, držite pola sata i isperite mlakom vodom. Možete je nanositi dva puta nedeljno. Ova maska sprečava bore, obnavlja i zateže kožu. 
 
4.Bobičasto voće
 
Bobičasto voće, kao što su maline i trešnje sadrže antocijan, vodotopljivi pigment, koji štiti kožu od starenja. Iako je sveže voće najbolji izbor, u vrijeme kada im nije sezona, odličan izvor dobrih sastojaka za kožu je i konzervisano voće. Antocijan takođe poboljšava vid i krvnu cirkulaciju. 
 
5. Voda
 
Voda pomaže u probavi, apsorpciji, transportu hranjivih materija i uklanjanju toksina iz tela. Ona pročišćava telo i povećava elastičnost kože.
 
6. Agrumi
 
Narandža, limun, grejp i limeta bogati su izoflavonom, inače najmoćnijim fitoestrogenom, biljnim jedinjenjem koje deluje kao estrogen. Izoflavon smanjuje valunge kod žena u menopauzi i povećava mineralnu gustoću kostiju. Agrumi takođe daju koži svežinu i sjaj delujući kao zaštita protiv sunca.
 
 
7. Uvek u pokretu
 
Naporan rad mišića može da pomogne telu da duže ostane mladoliko, tvrde stručnjaci. Zato se ne bojte čišćenja, nošenja kesa ili mešanja testa jer sitni poslovi jačaju i kosti i mišiće.
 
8. Ishrana bogata kalcijumom
 
Sa menopauzom dolazi i do nedostatka seksualnog nagona kao i do gojenja, pa zato ishrana treba da se obogati namirnicama koje sadrže puno kalcijuma. To su sir, jogurt, banane i mleko. Osim toga pomaže i seme lana kao i soja jer sadrže fitoestrogen.
 
9. Šetnja
 
Šetnja je najbolji lek protiv starenja, tvrde stručnjaci. Šetnja ojačava nervni sistem, koji sa godinama slabi. Poboljšava i cirkulaciju i čisti telo od limfne tečnosti, ali i jača imunitet. Takođe, pomaže i u odlaganju fizičkih znakova starenja kao što je bol u zglobovima.