Objavljen Priručnik za lepo ponašanje na društvenim mrežama
Hrvatski Telekom objavio je prvi priručnik za lepo ponašanje, e-bonton.
E-bonton je osmislio i pokrenuo hrvatski Telekom, dok su pravila na Fejsbuk stranici HT-a predlagali sami korisnici društvenih mreža.
Cilj priručnika, koji će se paralelno s razvojem društvenih mreža dopunjavati jednom godišnje, je da jasnije definiše komunikacijske smernice koje bi doprinele boljem razumevanju korisnika društvenih mreža.
Ovaj bonton sadrži 130 odabranih pravila, a ovo su prvih nekoliko…..
1. Pripazi šta šalješ u svet. Ne samo što stvaraš sliku o sebi, već utičeš i na druge.
2. Uskladite privatni i virtuelni život – pivo je sigurno ukusnije iz čaše nego iz notifikacije.
3. Ako tvoj zahtev za prijateljstvom nije prihvaćen, prihvati to!
4. Širi pozitivu − ignoriši nekulturu!
……
Kompletan priručnik može pogledati ovde.