Nordijski dani od 16. novembra

PinterestFacebookTwitterShare

Manifestacija “Nordijski dani”, u okviru koje će biti predstavljen dizajn, muzika, kuhinja skandinavskih zemalja, kao i njihovi uspešni ekonomski i socijalni modeli, biće održana od 16. do 18. novembra u koncept radnji “Supermarket”, najavili su organizatori.
 
Program manifestacije obuhvatiće predstavljanje mogućnosti za razmenu i poslovnu saradnju, diskusije o ekonoskim problemima, prezentacije skandinavske kulture i tradicije, a sve to uz “švedski” sto i izložbe primenjenog skandinavskog dizajna. 

Na otvaranju, 16. novembra, biće reči o trenutnoj poslovnoj klimi na globalnom nivou, a učesnici će razmeniti znanja i iskustva u oblasti dizajna. Narednog dana, posetioci će imati priliku da probaju specijalitete iz Švedske, a biće upriličeno i druženje u finskoj sauni uz dansko pivo. Poslednjeg dana razmatraće se dalje aktivnosti u domenu povezivanja nordijske i srpske kulture. 

Manifestaciju organizuje Nordijska poslovna alijansa u saradnji sa “Supermarket” koncept radnjom i uz podršku ambasada skandinavskih zemalja u Beogradu. 

Izvršna direktora Nordijske poslovne alijanse Slađana Tomašević objasnila je da ovom manifestacijom žele da “oplemene lokalni poslovni ambijent, jer je dobro poznato da su nordijske zemlje postavile standarde poslovanja koje bi volele da dostignu gotovo sve zemlje sveta”. Ona je dodala da je ovo samo jedan u nizu događaja koje organizuje Nordijska poslovna alijansa u cilju daljeg učvršćivanja i poboljšanja uslova i načina rada u lokalnim kompanijama, koje su došle iz skandinavskih zemalja. 

Cilj udruženja, prvog ove vrste u Srbiji, jeste da unapredi i ojača saradnju nordijskih kompanija i srpskog tržišta i doprinese rastu poslovnih aktivnosti između pomenutih zemalja i Srbije i pomogne njihovim kompanijama da uspostave partnerske odnose. 

Nordijska poslovna alijansa (NPA) u Beogradu posluje od 2009. godine i okuplja kompanije iz Danske, Finske, Islanda, Norveške i Švedske koje posluju u Srbiji.