3 ključne navike svake uspešne poslovne žene

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pexels

Većina poslovnih žena je ponosna kada može da pomiri poslovne sa privatnim obavezama i ima i uspešnu karijeru, ali i kvalitetno vreme za sebe, partnera, porodicu i prijatelje. Zvuči teško, ali ne mora da bude, kada u životu prihvatimo princip jednostavnosti i fleksibilnosti. U susret seminaru „Lepo mi je“, koji organizuje od 12. aprila, Milica Stojiljković, savetnik za lični i poslovni razvoj i komunikacije i autor sajta lepomije.rs, nam otkriva koje su tri ključne navike uspešne poslovne žene.

 Pronalazi vreme samo za sebe

 Da bi mogla da obavlja sve aktivnosti koje su deo njenog života, žena bi trebalo da nauči da svesno neguje svoj unutrašnji mir. Najuspešnije i najsrećnije žene uvek pronađu vreme koje će posvetiti samo sebi, kada se opuste i rade ono što najviše vole. Tada buku, koju čine brojne obaveze, stišavaju i vraćaju se u ravnotežu. Ovakva navika je neophodna, jer ako se nikada ne odmara, žena će doći do tačke kada neće imati snage ni za posao, ni za prijatelje, partnera i porodicu. A to nikome nije cilj.

Fokusiraju se na rešenje umesto na problem

Posvećenost kvalitetnom životu podrazumeva i brojne nelagodne situcije. Uspešne žene ne troše vreme na bavljenje problemom, već odmah traže rešenje. One znaju da uvek imamo opciju ili da prihvatimo problem i rešavamo ga ili da problem postane deo naše nezadovoljavajuće svakodnevice. U rešavanju problema, uspešne žene primenjuju tehniku promene fokusa, gde svom mozgu šalju poruku koja je afirmativna i motivišuća umesto negativne.

 Uče i primenjuju veštine dobre komunikacije

 Kako bi dobro funkcionisale i na poslu i u životu, uspešne žene neguju veštinu dobre komunikacije. Pored toga što grade dobar odnos sa sobom, one razumeju da su u stalnom odnosu sa drugim ljudima i da je važno da ta komunikacija bude uspešna i prijatna. Nekome je vešta komunikacija urođena vrlina, dok oni koji se sa njom nisu rodili svakako mogu naučiti kako dobro da komuniciraju, što mogu učiniti na predstojećem seminaru Lepo mi je.

Izvor: BIZLife

Foto: Pexels