X

Afterhour

3 načina da povratite EMOTIVNI BALANS

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Emocije, više nego išta, mogu loše da utiču na nas i da nas parališu do te mere da nismo u stanju da obavljamo svakodnevne radnje. Emotivni disbalans mora da se popravlja temeljno i strpljivo, a Dumb little man iznosi nekoliko saveta kako da u tome uspemo.

Osvestite

Jedan od najbitnijih aspekata života jeste samosvest. Cilj je da se spoznate, da budete u dosluhu sa sobom i da u potpunosti razumete svoju dušu. Osobe koje su u balansu imaju unutrašnji mir. Ukoliko ih nešto iznervira i osećaju tenziju oni osvešćuju šta ih je iznerviralo i svesni su uzroka problema. To neće da promeni vaše stanje istog trenutka ali će na dugoročnom planu uticati na vaše emotivno smirenje, i pri sledećim turbulencijama. Kada osvestite problem više ste u stanju da se emotivno udaljite od njega.

Čitajte o tome

Kada ste u emotivnom disbalansu pročitajte o tome. Postoje mnogi blogeri i psiholozi koji pišu na ovu temu i koji su stručnjaci u svojoj oblasti. Prva benefit ovog čitanja jeste činjenica da ćete shvatiti da niste jedini sa ovim problemom. Osetićete se mirnije. Takođe, dok čitate ne razmišljate o stvarima koje vas opterećuju i vaš mozak se smiruje.

Pričajte o tome

Kada haos svojih misli uobličite u rečenice određeni sklad nastaje u vašem umu. Razgovorom i iznošenjem problema naglas, kao i dobrim pitanjima sagovornika možete mnogo naučiti o sebi i svom problemu. Koliko god da ste samouvereni i ne želite da iznosite svoju intimu pred druge i smatrate da ste dovoljno sposobni da sami rešite sa sobom svoje probleme, razmislite još jednom. Pronađite dobrog sagovornika ili dobrog slušača koji će vam pomoći da nađete problem koji je u vama i koji vas koči i remeti vaš balans.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.