X

Afterhour

3 stvari koje vas najčešće sputavaju da USTANETE RANIJE i kako da ih pobedite

jutro-kafa-novine-kroasan-PX
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Ustajanje pre osam časova ujutru jedan je od glavnih elemenata produktivnosti. Ipak na tom putu postoje razne prepreke koje vas sputavaju ali najvažnije od svega jeste da imate svest da sve isključivo zavisi od vas i vaše volje. Evo kako da pobedite svoju lenjost i ustanete ranije.

Odlaganje alarma

Ako stalno po nekoliko puta pritiskate ’snooze’ dešava se apsurdna situacija. Jer ako mrzite da ustajete rano zašto to činite po nekoliko puta svako jutro. Stalnim ponavljanjem alarma remetite ceo nervni sisten i konstantnim narušavanjem sna i ponovnim padanjem u isti podstičete anksioznost u toku dana, hroničan umor, a čak i lošiji izgled.

Počnite da ustajete odmah malom strategijom. Prvih nekoliko dana ostavite važne obaveze za jutro dako da nemate alternativu već da odmah morate da ustanete. Kada se naviknete da ustajete rano i uđete u čari jutarnje produktivnosti sigurno ćete tu i ostati jer ukoliko ste radna osoba ovo je najbolji režim.

Vikend

Vikendom volite da ostanete budni duže i samim tim da duže spavate sledeće jutro. Vi svakog vikenda imate mali ’jetlag’ kao da ste prosli četiri, pet vremenskih zona. Sledeći ponedeljak imate velike probleme da ustanete.

Ukoliko nikako ne možete da se potrudite da vikendom spavate što sličnije radnim danima sebi možete pomoći tako što ćete svakako naredno jutro ustati ranije i nadomestiti dremku popodne ili uzimanjem 0,5 miligrama melatonina sat vremena pre spavanja, piše Motivation grid. U nedelju uveče je naročito važno da se umirite i zaspite što ranije.

Mnogo vam treba da zaspite

Veoma je važno da zaspite u prvih 10 do 20 minuta od kad legnete, a statistike kažu da čovek koji ima zdrave navike spavanja zaspi u proseku za sedam minuta. To je ono što će vam pomoći da ustanete ranije jer ćete imati dovoljno sna. Ljudi koji se celu noć muče da utonu u san duboko spavaju, a tako izmoreni ujutru se jedva bude, dok je rano ustajanje za njih pravi podvig.

Kako ne biste blokirali lučenje melatonina koji je presudan za vaš kvalitetan san ugasite sve ekrane sat, sat i po pre spavanja. Postoje aplikacije koje gase plavo svetlo na vašem ekranu mobilnog uređaja koje vam mogu pomoći, a možete i kupiti naočare sa narandžastim staklom koje blokiraju plavo svetlo i obezbeđuju vam miran san. Takođe, savetuje se čitanje knjiga koje će omogućiti da zaspite za 15 minuta.

Povezane vesti

kurkuma-limun-caj.jpg

Jutarnji ritual koji leči

Smena godišnjih doba često sa sobom donosi prehlade, sezonske alergije, probleme sa varenjem i umor. Stoga je najbolja odluka da od sutra

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.