X

Afterhour

5 godina proučavao bogate: Oni prave ovaj izbor koji ostali izbegavaju

vuk-vol-strit-orintscr
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube/Printscreen

Iako je formula za bogaćenje iznenađujuće jednostavna, daleko je od toga da je lako.
Najbogatiji, najuspešniji imaju vrlo upadljivu radnu etiku i rade prekovremeno, stalno izlazeći iz svoje zone komfora, i voljni su da ustaju pre nešto sunce počne da se pomalja.

Oni takođe prave dnevne izbore koje većina izbegava po svaku cenu: Bogati ljudi ne prate “pleme”, piše Independent.

“Toliko želimo da se stopimo, da se uklopimo u društvo, da budemo deo mase, da ćemo uraditi skoro sve da izbegnemo da se razlikujemo, da štrčimo,”

napisao je Tomas Korlej (Thomas C. Corley) u knjizi “Change Your Habits, Change Your Life.”

“To što se ne izdvajaju iz mase razlog je zašto većina ljudi nikada ne dostigne uspeh,” nastavio je. “Masa ih zaustavlja na njihovom putu.”

Uspešni ljudi prave sopstveno “pleme” i onda druge uvuku u svoju zajednicu, smatra Korlej koji je proveo pet godina proučavajući dnevne nauke bogatih ljudi. “Ako želite da se izdvojite, stvorite sopstveno “pleme” u koje će onda i drugi ući.

Ipak, ovo razdvajanje je lakše izgovoriti nego uraditi.

U stvari, mi smo čak genetski predodređeni da se uklapamo, objasnio je Korlej: “To je nusprodukt evolucije ljudskog genoma. Tokom ranijeg dela našeg ljudskog postojanja, brzo smo otkrili da kada smo deo grupe, bezbedniji smo i sigurniji od napada predatora. Plemenska doktrina osigurala je opstanak naše vrste.

Korlej nije jedini koji tvrdi da želja za komforom ima cenu. I milioner koji je bogatstvo stekao sam, Stiv Sibold (Steve Siebold) piše, “Fizički, psihički i emotivni komfor je primarni cilj i način razmišljanja srednje klase. Svetska klasa mislilaca rano nauči da postati milioner nije lako, a lagodan način života prvo je što se žrtvuje.

Uprkos našoj želji kao vrste da se uklopimo, bogati rade upravo suprotno: “U početku, to je usamljeno putovanje,” piše Korlej. “Potrebno je vreme da bi vas drugi zapazili. Ali ako imate dobar proizvod ili uslugu, i uporni ste, vaša zajednica će rasti, i dobićete svoju zasluženu nagradu.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/Printscreen

Piše: N.V.