Hrana je u modi

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Zaboravite na dijete! U modi je hedonizam u pravom smislu te reči – bilo da su u pitanju izlasci, putovanja ili druženje sa prijateljima jedno je zajedničko svemu tome – hrana! Pitate se kako pored svih tih iskušenja držati dijetu i izgubiti višak kilograma? Rešenje postoji i ne uključuje nikakva odricanja.

Moda i hrana ne trpe uniformisanje

Hrana i moda nikada nisu bile povezanije, stoga je gotovo nemoguće da usred 2018. godine držite dijetu i odričete se svih zadovoljstava. Majkl Kors je rekao sledeće: „Moda je kao hrana – neki ljudi vole suši, drugi misle da je hamburger božanstven. Ljudi vole različite stvari“. Potpuno je u pravu! Kao što ni u modi ne možemo biti svi uniformisani, tako ni ista dijeta ne može odgovarati milionima ljudi.

„Uniformisana“ dijeta se zasniva na restrikciji važnih nutrijenata, a kako svaki organizam ima različite potrebe nedostatak ugljenih hidrata dovodi do lučenja hormona stresa, koji izaziva nervozu, neraspoloženje i slabi organizam. Niko od nas nije rođen sa kalkulatorom za brojanje kalorija već prirodnim osećajem za glad, pa čim prestanete da slušate svoje telo stvorili ste gotovo sigurnu mogućnost za povratak kilograma.

Zdravo i fit telo je uvek u modi

Kada je izgled u pitanju jedina sigurna stvar koja je uvek u modi jeste zdravo i fit telo. Da, teško je odoleti hrani koja nam gotovo svakodnevno okupira i profile na društvenim mrežama, a filozofija i popularni #hashtag čine da još više ogladimo pri samom pogledu na nju. Umesto da savršeno retuširane slike hrane posmatrate s otvorenim apetitom, neka vas namirnice na slikama podstaknu da i sami pravite pametnije izbore u hrani.

Manje je više

Baš kao i u modi, ovo pravilo važi i u ishrani. Umerenost i kontrola porcija dovešće vas do rezultata iz snova, a kilogrami se više nikada neće vratiti. Šta to znači? Ako je preporučeni dnevni unos kalorija 2.200, odbijanjem 500 kalorija na dnevnom nivou kilograme gubite na zdrav način – jedan kilogram na nedelju i po do dve, četiri na mesečnom nivou, a osam za dva meseca. Pa vi računajte kako vam je lakše. U preostalih 1.700 do 1.800 kalorija imate poprilično mnogo prostora da uvrstite baš sve ono što ste i do sada jeli, ali umerenije uz kontrolisane porcije veličine dlana.

Ako je glavno jelo haljina, slatkiši su cipele

Glavno jelo, odnosno ručak trebalo bi da iznosi od 500 do 700 kalorija. Baš kao što ni savršena modna kombinacija ne sme proći bez propratnih detalja, isto važi i za ručak. Nikako se ne odričite šećera. Nutricionisti se slažu da su šećeri pogonsko gorivo organizma i neophodni su za uravnotežen rad organizma. Volite da popijete čašu gaziranog soka nakon obroka? Samo napred! Jedna časa Coca Cole ima tek 144 kalorija, a ako niste ostavili mesta uvek su tu njene nekalorijske varijante na bazi zaslađivača (0 kalorija). Više volite kolač nakon obroka? Nikakav problem – salata sa piletinom u vrednosti od 400 do 450 kalorija u kombinaciji sa kolačem ponovo se savršeno uklapa u vaš umereni režim ishrane.

Sami kreirate savršenu modnu kombinaciju

Nema srećnijeg tela od onog koje je zadovoljno i ne mora ničega da se odriče. Kilograme možete izgubiti samo i isključivo kada telu date ono što je potrebno – ugljene hidrate, odnosno šećere i masti! Samim tim što ste ubedili telo da ne gladuje, vi ste ga ohrabrili da na pravilan način vari hranu i ne čini sebi više štete nego koristi. A na vama je da sve što vam je dato, baš poput slagalice, ukombinujete u preporučeni dnevni unos od 1.800 kalorija. Ma, koliko tu ima prostora za kreativnost…

Detaljnije na www.pronadjimeru.com

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay