X

Afterhour

Izvršni direktor Gepa sproveo u delo ideju jedne petogodišnje devojčice za samo 2 nedelje

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Pre nekoliko nedelja, petogodišnja devojčica po imenu Alis Džejkob (Alice Jacob) napisala je pismo jednoj od vodećih kompanija za prodaju odeće „Gep“ (Gap). Ona je zamolila kompaniju da razmisli o većoj raznolikosti odeće za devojčice, umesto „samo roze, princeza, i sličnih stvari.

Naime, ona je videla kako otac kupuje odeću njenom bratu. Odeljak za dečake sadržao je likove iz mnogih crtanih i dugometražnih filmova, kao što su „Star Wars“, „Hot Wheels“ i „DC Comics“. Zato je ocu izdiktirala pismo, koje je poslao kao mejl kompaniji „Gap Inc.“. Rekla je da bi na majicama volela da ima Betmena, Supermenta, rokenrol kao i sportove.

„Šta je sa devojčicama koje vole ovakve stvari, kao što sam ja i moja prijateljica Olivija? Možete li da napravite neke kul majice za devojčice molim vas? Ili, možete li da napravite odeljenje koje nije ni muško ni žensko već samo dečije?“

Verovali ili ne, predsednik i izvršni direktor Gepa, Džef Kirvan (Jeff Kirwan), odgovorio je na ovo pismo, koje je preneo „The Washington Post“:

„Draga Alis,

Zvučiš kao zaista kul dete sa sjajnim osećajem za stil.

U GapKids-u, trudimo se da ponudimo širok spektar stilova i izbora za devojčice i dečake. Oni uključuju izbor komada za devojčice sa dinosaurusima, automobilima, ajkulama, loptama i nekim od naših superheroja. Naša poslednja Dizni kolekcija, „Lepotica i zver“, govori o snazi i hrabrosti devojčica, i to je nešto što nam je zaista važno.

Ali, u pravu si, mislim da možemo bolje tako što ćemo da ponudimo još veći izbor koji će odgovarati svima. Razgovarao sam sa našim dizajnerima i radićemo više na zabavnijim stvarima za koje mislim da će ti se svideti.

U međuvremenu, poslaću ti nekoliko mojih omiljenih komada iz naše poslednje kolekcije. Molim te da ih probaš i javiš nam šta misliš. Mišljenja naših klijenata su nam veoma važna, i pomažu nam da pravimo još bolje proizvode svake sezone.

Hvala ti još jednom,

Džef.“

Pametan potez iz kog kompanije i njihovi direktori mogu mnogo da nauče. Osim što je odgovorio na problem, direktor Gepa je iskoristio je priliku da izreklamira svoju kompaniju. I zaista, kolekcije za devojčice prilično su uniformisane – sve je u roze i crvenoj boji… I devojčice imaju svoje heroje i heroine, i ne treba ih ograničavati ni u jednom pogledu. Besplatno slanje „uzoraka“ i pitanje za mišljenje učiniće da vam klijenti ostanu verni još dugo.

I naravno, dobre ideje mogu se dobiti od bilo koga, bez obzira na godine. To je shvatio izvršni direktor multimilijarderske kompanije koja ima preko 100.000 zaposlenih. I to je lekcija za sve.

Podsetimo se i na jedan sličan događaj:

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Piše: N.V.