Kako da izvučete najbolje iz svakog dana prateći TRI JEDNOSTAVNA SAVETA

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Hal Elrod, autor knjige “The Miracle Motning” primetio je da približno 95 odsto ljudi u našem društvu pristaje na manje nego što zapravo želi od života. Zapravo, Elrod je dotakao dno nakon tragične saobraćajne nesreće, a onda je jednog jutra odlučio da ode na trčanje i posluša muziku na koju je bio “navučen”. Jednom kada je postao redovan u svojoj rutini, otkrio je svoj put ka uspehu.

Dakle, kako možete da izbegnete da izbegnete onih 95 odsto i da uđete u onih 5 odsto i živite svoj najbolji život? Odgovor je je jednostavan, morate da se probudite!

Cilj ovog članka je da vam pokaže zašto će vam jutarnja rutina obezbediti poboljšanje životne situacije i kako će vas učiniti bistrijim.

Vaša jutarnja rutina bi trebala da bude vreme koje posvećujete samo sebi. Ono bi trebalo da služi da tokom njega vi radite na sebi i poboljšavate svoje veštine i talente.  Ako svaki dan izdvojite bar sat vremena samo za sebe, lakše ćete videti ko vam je bitan u životu i na šta biste trebalo da obratite pažnju. A sada, kako da uvek ostanete “u fokusu”:

  1. Povećajte svoje „to je to“ momente

sreca_pixabayTrebalo bi da dopustimo našem mozgu da svakog jutra funkcioniše na „autopilotu“. Ljudi su obično na „autopilotu“ kada meditiraju ili trče. Kada ovo radimo, ideje nam se prosto same javljaju. Odvojite vreme da razmislite o tome kada ste poslednji put imali „to je to“ momenat. Vrlo je verovatno to bio trenutak u kojem niste razmišljali nego ste trenirali svoje telo.

Naš mozak je najaktivniji kada nije fokusiran na nešto određen. Ljudi obično misle da moramo da radimo i mislimo sve vreme, međutim to nije tačno.

  1. Pokrenite vaš mozak i metabolizam

voce-povrce-PXVaš mozak i metabolizam će bolje raditi ukoliko se budete budili ranije, kupali se hladnom vodom, pili veliku čašu rashlađene vode.

Vežbanje ujutro sprema mozak za učenje. Jedan od najprodavanijih pisaca u Americi i profesor psihijatrije na Harvardu, doktor Džon Rejti je otkrio da je vežba u snažnoj vezi sa povećanom moždanom masom, poboljšanim kognitivnim funkcijama i stvaranjem novih ćelija mozga.

  1. Spavanje i tajming

noge-spavanje-krevet-PXNaši „to je to“ momenti se povećavaju onog momenta kada se probudimo odmorni! Da bismo bolje spavali potrebno je da izbegavamo kofein i šećer nakon pet sati popodne, ugasimo televizor, kompjuter i telefon najmanje 45 minuta pre nego što odemo na spavanje.

Izvor: BIZLife, lifehack.org

Foto: Pixabay

Piše: Ana M.