Kako se ponašate prema drugima pokazuje SVE: Ove priče to dokazuju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Oleg Višnepolski (Oleg Vishnepolsky) globalni je tehnički direktor za „DailyMail Online“ i „Metro.Co.Uk“. Na LinkedInu je podelio post koji je sastavljen od nekoliko poučnih priča:

Ovo je lepa priča Breta S. Brodija (Brett S. Brody)

„Žena bele puti došla je do svog sedišta u prepunom avionu na letu Njujork-London, i odmah je odlučila da ne želi to sedište.

Zašto?

Bilo je odmah do mesta na kome je sedeo čovek crne puti.

Žena, zgađena, poziva stjuardesu i traži da sedne bilo gde osim tu, zapomažući „Ne želim da sednem do njega!

Stjuardesa je informisala ženu da će proveriti da li negde ima upražnjeno mesto. Na žalost, nije bilo u ekonomskoj klasi, zato je proverila da li ima neko mesto u prvoj klasi.

Nakon nekoliko minuta, vratila se i rekla, „Obaveštena sam da nema slobodnih mesta u ekonomskoj klasi, ali ima jedno u prvoj klasi. Naše pravilo jeste da nikada ne premeštamo osobu iz ekonomske u prvu klasu, ali nije u redu naterati nekog da sedi pored neljubazne osobe, pa ćemo napraviti zamenu u prvoj klasi.

Pre nego što je žena bele puti mogla da izusti nešto, stjuardesa je pokazala na čoveka tamne puti i rekla: „Zbog toga, gospodine, ako biste bili ljubazni da preuzmete svoje lične stvari, voleli bismo da vas premestimo u udobnu prvu klasu, jer ne želimo da sedite pored neprijatne osobe.

Ovo je još jedna dobra priča Brigette Hyacinth, autorke knjige „The Future of Leadership: Rise of Automation, Robotics and Artificial Intelligence“:

Pozvala sam zaposlenu na sastanak. Izgled na njenom licu bio je: „Da li sam uradila nešto loše?“ Kada je sela, rekla sam joj: „Hvala za sjajan posao koji radiš.“

Njen odgovor je bio: „Ali nisam ništa uradila van uobičajenog.“

Onda se nasmejala najširim osmehom.

Ne bi trebalo da zahvaljujemo svojim zaposlenima jedino kada dostignu ciljeve ili postignu targete. Kako bi bilo da im zahvalimo samo zato što su deo tima?

Počela sam da radim to sa svim svojim zaposlenima, i to je zaista ojačalo naše veze.

Znamo brzo da pozovemo zaposlene na sastanak kada urade nešto loše. Ali, šta bi bilo kada bismo ih pozvali u svoju kancelariju da im zahvalimo kada urade nešto kako treba ili zbog njihove uloge u timu.

J. K. Rouling je lepo rekla:

„Ako želite da vidite pravu vrednost čoveka, posmatrajte kako se ponaša prema zaposlenima, ne prema onima koji su mu jednaki.“

————————————————————————————
Sreo sam Karlosa Slima, jednog od najbogatijeg čoveka na planeti, kada je investirao u jednu od kompanija za koje sam radio. Pitao sam ga šta je njegova tajna uspeha. Rekao je nekoliko stvari, a dve najupečatljivije su bile:

1.Fokusirajte se na vrednost, ne na uspeh. Uspeh je produkt vrednosti.

2. Ponašajte se prema svojim zaposlenima dobro – kao da ćete jednog dana vi raditi za njih.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Piše: N.V.