Potisnite ADRENALIN i smanjite STRES u 3 koraka

opustanje-pesak-noge-PX
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Stres je postao najučestalija reč modernog doba i dvadeset prvog veka. Saznajte kako da na tri jednostavna načina smanjite stres i lučenje adrenalina koji ugrožavaju vaš život, zdravlje i produktivnost.

Praktikujte tehnike relaksacije

Postoje brojne vežbe za relaksaciju i mnoge od njih možete pronaći na internetu. Duboko dišite, držite vazduh u abdomenu i polako izdišite fokusirajući se na tempo. Ovim smirivanjem ćete usporiti rad srca i krvni pritisak, a adrenalin će polako da se povlači. Druga vežba je pristutnost, a za nju je važno da za trenutak ostavite sve i fokusirate se na sadašnji trenutak, stvari oko sebe, zvukove, mirise i shvatite da ste samo deo šire celine. Za kraj, najbolji način da se opustite jeste koncentracija da upravo to i uradite svojim mišićima. Opuštajte grupu, po grupu mišića i tako celo telo kao pri meditaciji.

Preusmerite svoj um

Ovaj savet dolazi od onih koji praktikuju hipnozu. Treba da skrenete pažnju odnosno prevarite svoju podsvest. Najbolje je da u stresnim situacijama pronađete lepe uspomene koje će zagrejati vaše srce i probuditi hormone sreće i mira. Možete zamisliti i omiljenu igračku iz detinjstva. Odlično bi bilo da nađete sličan predmet u okoliki i držite ga u rukama kako biste dodatno podstakli lepe osećaje.

Uzmite magnezijum

On vam ne može pomoći naročito u trenutku stresa ali je odlična prevencija od pojavljivanja adrenalina uopšte. On će učiniti da ostanete smireni u stresnim situacijama. Ljudi veoma retko uzimaju magnezijum koji konstantno odlazi iz našeg organizma, kao suplement. On smanjuje nivoe kortizola i veoma je dobar za mir, piše Pick the brain.

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.