X

Afterhour

Potpuno PRIRODNO: Kako da poboljšate MEMORIJU za 80 posto

zeleni-caj
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Brzina modernog života čini da smo rasejani i da sve više zaboravljamo. Pogledajte prirodne načine da unapredite svoju memoriju, učinite da mozak brže obrađuje informacije, unapredite vid i osnažite kosti.

Ruzmarin – On je izuzetan za pamćenje i koncentraciju, a njegov sastav pozitivno utiče na cerebralni prinos. Stavite ruzmarin u lonac sa ključalom vodom, ili koristite esencijalno ulje, mleka za telo ili njime začinite svoje obroke.

Cvekla – Ona podstiče cirkulaciju krvi u organizmu i mozgu i poboljšava krvnu sliku.

Celo jaje – Ono poboljšava vaše pamćenje. Žumance sadrži sastojke koji su veoma hranljivi za mozak i pomažu njegovom funkcionisanju.

Riba – Ona sadrži Omega-3 masne kiseline koje su od ključnog značaja za cerebralno zdravlje.

Avokado – Pospešuje dotok krvi u mozak.

Borovnica – Sadrži ključne antioksidanse koji stite mozak od starenja.

Crni luk – Poznato je da luk poboljšava memoriju, a stručnjaci savetuju da ga jedete sirovog.

Žitarice – I one sadrže Onega-3 kiseline, pune su vlakana i sadrže ugljene hidrate, a njihov uticaj na zdravlje je opšte poznat.

Paradajz – On sadrži sastojke koji štite mozak od štete koju mogu da izazovu slobodni radikali.

Zeleni čaj – On pospešuje memoriju i širi cerebralne kapacitete. Savetuje se da uzimate dve do tri šolje čaja dnevno kako biste poboljšali kognitivne funkcije i moždane veze.

Crna čokolada – Ona je puna antioksidanata i kofeina koji poboljšavaju koncentraciju i memoriju.

Orasi – Sam njihov oblik ukazuje na povezanost sa mozgom, a sadrži mnoge hranljive supstance za njega. On obezbeđuje nutritiente i podstiče protok kiseonika i hrani krvne sudove u mozgu.

Kurkuma – Ova biljka sprečava upale i unapređuje vašu memoriju.

Jabuke – Jabuke će učiniti da funkcionalnost vašeg mozga uvek bude u pripravnosti.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.