X

Afterhour

Proleće stiže: 7 saveta kako da konačno počnete da TRČITE

trkac-trcanje-PX
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Stiže lepo vreme, temperatura je sve viša. Pripremite se na vreme za kratke rukave, bermude i ne-slojevitu garderobu. Koliko se već dugo nagovarate da počnete da trčite? Više nema izgovora, a evo i nekoliko saveta kako da to učinite što pre.

Kažite drugima

Razmišljajte naglas kada je trčanje u pitanju. Mnogi ljudi mesecima započinju trčanje, baš kao i vi stoga se možete dogovoriti da zajedo napravite prve trkačke korake. Takođe, kada drugi čuju da krećete da trčite pitaće vas za rezultate nakon nekog vremena. Možda vas pokrene sram da priznate stagnaciju.

Kupite opremu

Nađite dobre i kvalitetne patike, uparite ih sa majcama i trenerkama slične boje. Pronađite držače za telefon koji idu oko ruke. Kupite slušalice sa stabilizatorima i silikonima namenjene za rekreaciju. Ne bi bilo lepo da potrošite toliko novca, a da sve to propadne, zar ne?

Prijavite se na maraton

Maraton ili trka su odličan motivator. Prijavite se nedeljama i mesecima ranije i izvršite uplatu ako je potrebna, kako biste imali jasan cilj i vremenski rok što će vas naterati da krenete odmah.

sport-trcanje-selfi

Ne preterujte

Ne očekujte sve sada i odmah. Ne možete izgubiti kilograme niti postati fit za nedelju dana. Zato ne smete da zapinjete previše i da preterujete sa trčanjem i treningom. Pored toga što je ovo najlakši način da se povredite, istegnete nešto i dobijete upalu, ovo je veliki šok za vaš organizam i opterećenje za srce.

Napravite sistem nagrade

Postavite sebi ciljeve. Nakon ostvarenja svakog ’targeta’ nagradite sebe stvarima kao što su masaža, odlazak u vinariju, spa tretmani, nova knjiga… Budite bliži onome što volite uz ostvarenje svojih sportskih ideala.

Vodite dnevnik

Napravite dnevnik svojih trkačkih aktivnosti. Zanimljivo je i da od ovoga napravite blog i svoja iskustva podelite sa drugima. Proveravajte kilažu i kilometražu svakoga dana i beležite promene i boljitke koje primećujete u svom organizmu i na telu.

Napravite plan za loše vreme

Uvek imajte vežbe koje možete da radite kada je loše vreme, kako ne biste izlazili iz forme. Takođe nabavite kabanicu ili nepromočiv duks sa kapuljačom za kišne dane. Ne dozvolite da išta stane na put vašoj odluci da budete lepi i zdravi.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.