Tasovac i nekoliko važnih stvari o uspešnom menadžerisanju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beogradska filharmonija

Menadžerske sposobnosti bivšeg ministra kulture i informisanja Ivana Tasovca i to da je je od institucije koju predvodi napravio brend teško je osporiti. Ipak, zasluge za uspeh ne pripisuje samo sebi, i smatra da je to ključ uspeha. U izjavi za BIZLife kaže da su najbitniji kvalitet proizvoda, kreativnost i posvećenost tima.

 

„U menadžmentu kojim se bavim potrebno je imati, pre i iznad svega, potpunu posvećenost i fokus na kreiranje i kvalitet proizvoda. Koliko god mi bilo teško da izgovorim za muziku i generalno za umetnost da je proizvod, činim to zbog vaših čitalaca kako bi svima bilo jasno o čemu govorim. I upravo to “kreiranje proizvoda” ili sadržaja, uz konstantni napor za podizanjem lestvice kvaliteta je ono na čemu kao orkestar i menadžment Beogradske filharmonije trošimo najviše energije i vremena. Kako osmisliti program koji će biti interesantan što širem krugu ljudi podižući istvremeno i našu i njihovu lestvicu kvaliteta i očekivanja. Kako stvoriti proizvod koji će biti jedinstven i zbog čega će ljudi izabrati da baš nama poklone svoje poverenje i lojalnost ili u slučaju Filharmonije ljubav. Ne kaže se bez razloga da se muzika sluša a Beogradska filharmonija voli. Kod nas se prečesto govori o menadžmentu, o marketingu o PR-u ili nedostatku novca a zaboravlja se da je sve to smuti pa prospi, prazna i besmislena ljuštura ili samo puki izgovor ukoliko nemate kvalitet sadržaja koji u našoj digitalnoj eri mora biti kompetitivan i van granica naše zemlje”, kazao je Tasovac.

 

Ukazuje i da je nadmenost sa kojom pojedinci prenebregavaju tu činjenicu i  potcjenjuju inteligenciju publike  “epohalno zabavna” ali je nažalost za celu struku štetna.

 

“Imam tu privilegiju i sreću da radim sa najboljim muzičarima iz Srbije, da nam je Gabrijel Felc novi šef-dirigent, da imam najkreativniji tim oko sebe koji je u stanju da igrajući dodole pobedi čak i vremensku prognozu zaustavljajući najavljenu provalu oblaka tokom koncerta na otvorenom, čast da nam je Zubin Mehta veliki prijatelj i to ne samo orkestra već Beograda i cele Srbije, rasprodate sezone po godinu dana unapred, redove za karte za stajanje koje smo uveli, divne pretplatnike…ali sve to je rezultat rada koji ne dolazi preko noći. Za veliki uspeh potreban je kontinuitet i puno strpljenja. Kao i svest da svakog dana krećete iz početka bez obzira da li vam aplaudiraju ili zvižde” zaključio je Tasovac. 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Beogradska filharmonija

Piše: B.M.