U susret festivalu Golden Drum: ovih 5 učesnika će vas “oduvati”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: PR

Jedan od najvećih advertajzing festivala u Evropi, Golden Drum, održaće se i ove godine, i to od 18. do 20. oktobra u Grand Hotel Union-u, u Ljubljani.

Dvadesetičetvrti po redu, ovaj festival nosi slogan „Leave your mark“ i ima za cilj da podstakne učesnike da među sobom i ekspertima, čiji rad prevazilazi očekivanja i granice uobičajenog, podele mišljenje, ugao gledanja i znanje. U susret festivalu, odlučili smo da vam predstavimo pet učesnika koje ćete imati priliku da čujete u Ljubljani, u novembru.

1 ALBERTO MATIELO (ALBERTO MATIELLO)

Alberto Mattiello_PRAlberto je profesor digitalne inovacije na Bokoni Univerzitetu u Italiji i na čelu je projekta „Future thinking“, J. Walter Thompson.

Sa osamnaestogodišnjim iskustvom u marketingu, kao i na poziciji kreativnog direktora Alberto Matielo se može smatrati ekspertom u poljima tehnologije i inovacije, a kao suosnivač kompanije „Velment“  on pomaže da kompanije orijentisane ka wellnesu spoje očekivanja kupaca, nove poslovne modele i nove tehnologije kako bi ostvarile svoje pune poslovne potencijale.

Važno je pomenuti da Alberto drži i radionice o inovativnosti, a govornik je i mentor na mnogim poslovnim grupama, korporacijama i univerzitetima.

Na ovogodišnjem Golden Drum festivalu, Alberto Matielo će održati predavanje pod nazivom „Mind the change“  u kojem će podeliti primenjivi pristup za tumačenje aspiracija potrošača kroz tehnološki razvoj.

Njegov „Future thinking“ metod dopušta vam da prodrede kroz tehnološke inovacije kako biste došli do odgovora na zanimljivo pitanje: „Kakva je uloga kreativnosti u tome kako će proizvodi biti dizajnirani, reklamirani i prodati?“

2 KRISTIAN FLODEN (CHRISTIAN FLODEN)

Christian Flod+¬nKristian Floden dolazi iz kompanije Spotify, a u medijima je već šest godina. Rođen je u Stokhomu, a studije je završava u Madridu, Njujorku, Buenos Airesu i Kopenhagenu.

U kompaniji Spotify, Kristijan se prvobitno usmerio na osvajanje novih tržišta. Slobodno vreme Kristijan najčešće provodi sa svojom decom i prijateljima ili u rekreativnom trčanju.

Na ovogodišnjem Golden drum festivalu Kristijan će održati predavanje pod naslovom „How streaming intelligence can help shape your people-based marketing strategy“. On polazi od činjenice da sa marketingom zasnovanom na potrošačima dolazi do čitave mreže informacija kojom marketari moraju da se koriste. On će govoriti o tome kako ovi uvidi u informacije utiču na osobu iza uređaja i kako vam mogu pomoći da targetirate pravu publiku.

3 DANIEL BUKUMIROVIC

Daniel Bukumirovi-çDaniel Bukumirović (44) je glavni urednik i izvršni producent Vice Srbija od osnivanja redakcije u Beogradu 2014. godine. Novinarstvom je počeo da se bavi 1993. godine na Radio Indeksu na kojem je proveo dve godine. Nakon toga, devet godina proveo je u medijskoj kući B92 u kojoj je radio kao ulični i ratni reporter, novinar i urednik emisija, kako na radiju, tako i na TV i web sajtu B92. Osnivač je sportskog sajta B92, jednog od najuticajnih sportskih stranica na internetu u Srbiji. Krajem devesetih i početkom dvehiljaditih godina radio je za veliki broj stranih medijskih kuća, između ostalog za holandsku nacionalnu TV i Radio NOS, britanski Sky News, agenciju Rojters, kao i za domaću novinsku agenciju Beta. Kao jedan od osnivača, 2004. godine, postao je i glavni urednik jednog od najvećih domaćih web portala Mondo. Deset godina kasnije okupio je ekipu koja čini redakciju VICE u Srbiji.

Na ovogodišnjem Golden drum festivalu, Daniel će održati predavanje pod naslovom „Millennials: Do you get them?“ Jedna od najtežih stvari je da naterate ljude koji su radili u tradicionalnim medijima da promene način razmišljanja kada je reč o kontentu. Milenijalci su naše najveće i najnemilosrdnije sudije. Saznajte kako da kreirate kontent za milenijalce.

4 KOLET VASILEVSKI (COLLETTE WASIELEWSKI)

Collette WasielewskiTrenutno, Kolet Vasilevski je na poziciji kreativnog direktora u kompaniji FCB iz Johanesburga. Tokom karijere duge preko dvanaest godina radila je u preko četiri agencije i sa brendovima poput Virgin Mobile, Coca – Cola, Converse… Pored toga što se ostvarila u profesionalnom smislu, Kolet je majka jednog deteta i tri životinje. „In search of women in creative leadership“ je tema okruglog stola nakojem će, pored još dve učesnice, Kolet govoriti.

5  MARI MARGO (MARIE-MARGAUX TSAKIRI-SCANATOVITS)

Marie-Margaux Tsakiri-ScanatovitsMari Margo je kreativna direktorka i suosnivačica Moth Studio-a, priznatog studija za animaciju iz Londona. Nakon što je diplomirala, pet godina provodi radeći kao ilustrator, animator i reditelj za razne londonske studije. Nakon toga osniva Moth Studio zajedno sa još dvojicom kolega.

Na ovogodišnjem Golden dram festivalu će držati predavanje „Telling stories with animation“  u kojem će prikazati najbolje animacije koje je radila u proteklih sedam godina.

Izvor: BIZLife

Foto: PR