Vežbajte ovog leta tako da vam ne bude dosadno (VIDEO)

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Iako je leto pravi izgovor da se ulenjite i izležavate na plaži, mnogo je zdravije da se aktivirate i izađete napolje u ranim jutarnjim časovima. I telo i um će vam biti zahvalni na duže staze.

Naravno, postoje tradicionalne i dobro poznate fizičke aktivnosti poput vožnje biciklom, penjanja i plivanja, ali postoje i drugi načini da pokrenete svoje telo. Ko zna! Možda vam to preraste u hobi i naviku.

Joga u prirodi

Ovaj trend je skoro došao i u naš grad. Sama pomisao da ste u prirodi, lagani povetarac, mirisi i zvukovi prirode mogu samo doprineti potpunoj smirenosti uma i relaksiranosti tela. Ovakve grupe se popunjavaju vrlo brzo, tako da gledajte da dođete što ranije da biste zauzeli dobro mesto. Takođe, proverite vremensku prognozu pre nego što krenete, ponesite vodu, prostirku i peškir

Stojeće veslanje

Ovo je nova kul aktivnost koja još nije zahvatila sve ljubitelje sportova na vodi. Potrebno vam je vrlo malo opreme da biste „jezdili“ površinom vode dok stojite skroz uspravno. Ovakav polažaj vam pruža neverovatan osećaj, kao i zavidan pogled u daljinu.
Takođe, ovom aktivnošću aktivirate sve mišiće na telu, jer se oslanjate na glavne grupe mišića kako biste stajali uspravno na dasci.

Veslanje

Ništa od fizičkih aktivnosti se ne može uporediti sa savladavanjem veštine veslanja. Svako ko je bio početnik u ovom sportu na vodi, zna da je potrebna neverovatna koordinacija i izdržljivost, što je verovatno i razlog zašto je veslanje olimpijski sport.
Ukoliko ste ambiciozni i vredni, ovo je pravi sport za vas. Ali morate baš da mu se posvetite i da konstantno vežbate.

Trčanje u grupi

Ne treba vam nikakva skupa oprema da biste ujutru obuli patike i krenuli na trčanje, u bilo koje doba dana ili godine. Ali u društvu je sve lakše i drugačije. Bilo da se pripremate za trku ili trčite rekreativno, poseban je osećaj kada trčite u „čoporu“. Naravno, ukoliko ste vuk samotnjak, ovo nije za vas. Ali svakom prija s vremena na vreme da ima i društvo dok trči.

Proverite društvene mreže, različite grupe na fejsbuku i pronađite odgovarajuće ljude za druženje i trčanje. Iznenadićete se koliko ljudi jedva čeka da im se pridružite na treningu.

Izvor: BIZLife/Forbes

Foto: Pixabay

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.