Zašto se Frikom sladoled slaže uz svaki meni?

PinterestFacebookTwitterShare

Iako Frikom sladoledi dominiraju u svim frižiderima, veliki broj uživalaca ovu poslasticu traži i u svom omiljenom restoranu ili kafiću. Sezonu sladoleda u baštama i kafićima otvaramo najkvalitetnijom ponudom sladoleda koji će ugostiteljsku uslugu u toplim danima zaokružiti. Kvalitet i raznovrsnost ponude Frikom sladoleda daće poseban šmek letu, a gostima priuštiti praznik za sva čula.

Dajemo vam 5 dobrih razloga zbog kojih je Frikom najbolja preporuka za slatko iskušenje posle ručka ili uz kafu vaših cenjenih gostiju.

Premium kvalitet

Frikom sa tradicijom od preko  40 godina, prepoznatljiv je po svom sladoledu koji je praznik za  sva čula i koji je zbog svojih prepoznatljivih ukusa prva asocijacija na detinjstvo. Frikom  kao lider na tržištu je sinonim za kvalitet zbog neprekidnog ulaganja u razvoj i unapređenje proizvodnih procesa, što je i doprinelo da se u prošloj godini proda čak 23.000.000 litara sladoleda. Ovaj sladoled sa ponosom nosi oznaku proizvoda vrhunskog kvaliteta, jer se proizvodi od najkvalitetnijih pažljivo odabranih sirovina po  recepturi iskusnih tehnologa. Frikom ugostiteljski sladoledi u svom portfoliu imaju krem sladolede sa visokim sadržajem mlečnih masti i proteina kao i sladolede sa visokim sadržajem voća.

Bogatstvo ukusa

Na slatkim mukama su vlasnici i menadžeri restorana i kafića, kafeterija i bistroa kada treba odabrati. Kako u ponudi od 18 mlečnih i voćnih ukusa izabrati njih nekoliko? Kako odabrati popularnu vanilu ili jagodu, a preskočiti nugat ili amadeus u kojem se prepliću neodoljivi ukusi pistaća i marcipana? Za vrhunsko uživanje težak je izbor između čokoladnog užitka Milka Triolade sladoleda i caramel crunch sladoleda sa hrskavim komadićima speculoos keksa i prelivom sočne karamele.

Kako biti siguran da će malina, šumsko voće i banana biti pravi izbor za ljubitelje voćnih sladoleda, a ne odabrati i resko-voćni limun ili osvežavajuću jogurt višnju? Eksploziju ukusa ove godine čini i poslednji u nizu novih ukusa, Plazma sladoled koji na jedinstven način spaja dva omiljena ukusa detinjstva – Plazma keksa i Frikom sladoleda.

Inovacije

Prateći svetske trendove u proizvodnji sladoleda, Frikom konstatno ulaže u razvoj tehnologije. Uz savremenu opremu od 2015. za proizvodnju vrhunskog sladoleda zadužena je mašina koja se zasniva na robotizovanom radu sa ekstremno fleksibilnim sistemom punjenja koji poput zanatlijske ruke, filingratski precizno dekoriše hotelske sladolede. Zahvaljujući ovoj mašini postiže se standardizovan i jedinstven izgled sladoleda kao i ravnomerna zastupljenost komadića i soseva unutar proizvoda.

Ova najmodernija mašina za proizvodnju ugostiteljskih sladoleda značajan je iskorak Frikoma u pogledu postavljanja novih trendova na domaćem ali i regionalnom tržištu ugostiteljskih sladoleda.

Sladoled kao vizuelni doživljaj

Sladoled je specifičan proizvod jer budi sva čula – a posebno ukusa. Novi trendovi na tržištu diktiraju sve veće angažovanje kod ugostiteljskog sladoleda. Zbog toga se Frikom sladoledi nalaze u modernim vitrinama koje se lako uklapaju u ambijent ugostiteljskih objekata i čine nezaobilazan deo. U službi dobrog ukusa i isplanirano do detalja, vizuelni doživljaj sladoleda prava je uvertira za vrhunski ukus Frikom sladoleda.

I poslednji, ne i najmanje bitan razlog…

Sladoled vodi ka dobrom raspoloženju

Obično se zavodljivim ukusima sladoleda prepuštamo bez griže savesti, jer je poznato da je sladoled poslastica koja razgaljuje sva čula. Dokazano je da sladoled povoljno utiče na raspoloženje, jer na naš mozak deluje na isti način kao da smo dobili neku nagradu. Mišljenje stručnjaka o tome kako sastojci od kojih se pravi sladoled, čokolada, kakao, voće, popravljaju raspoloženje je već duže vreme utemeljeno na neurobiološkim istraživanjima. Utvrđena je direktna veza izmedju nivoa serotonina, neurotransmitera koji je u mozgu odgovoran za raspoloženje i konzumiranje ovih sastojaka koji čine sladoled.

I zato je uvek pravo vreme za dobar sladoled!

frikom_sladoled_reklama

Izvor: PR