• English
X

Lifestyle

O ukusima ne treba raspravljati: British Motors Srbija

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Sajam automobila smo proglasili Sajmom lepote. BIZLife redakcija se ovih dana šeta Beogradskim sajmom i razgovara sa predstavnicima Vaših omiljenih brendova, a u petak, 23.marta pričali smo sa Mirom Filipovićem, marketing menadžerom za British Motors. Za njega, ali i za nas, automobili nisu prevozna sredstva, čak ni luksuz, oni su pasija i način života.

Šta očekujete od Sajma automobila?

Pre svega, očekujemo dobru prodaju obzirom na specijalnu ponudu i vrlo atraktivne sajamske akcije koje smo ponudili. Očekujemo dobro prikazivanje, pre svega svih novih modela, a imamo ih: Jaguar E-Pace, redizajnirani Range Rover Sport, zatim Velar kao model koji se prvi put pojavljuje na Sajmu, ekskluzivno smo dobili priliku da izložimo i model Evoque Cabrio.

Kako ide promocija i prodaja modela Evoque Cabrio?

Ide odlično, ako znamo da je juče počeo da se prodaje, da je prošao tek jedan dan, prodaje se odlično. Takođe smo prodali manje-više sve modele Land Rover Sport serije, a opet, imamo i specijalnu akciju pa je skoro sve otišlo sa lagera za jedan dan.

Autobiography je pravi lepotan. Ipak nam se čini da je njegov dizajn iz 2013/14 bio lepši?

To je već sad sve stvar ukusa, a o ukusima baš i ne treba puno raspravljati. Što se tiče redizajna, vrlo je poznato koji je to period koji prolazi kako bi jedan model doživeo promenu vizualnog identiteta i to ne važi samo za Land Rover i Jaguar, već i za druge proizvođače automobila. Iskreno, ni Vi, ni ja, pa ni moje kolege, ne možemo baš da pričamo sad o tome da li je to lepo ili nije – postoji fabrika, rukovodstvo, čitav istraživački tim dizajnera koji se bave ispitivanjem tržišta, i prave nacrte i planove za buduće promocije. Ali verujem da je Range Rover Autobiography i dalje vrlo zanimljiv? Za taj model se pogotovu jako dugo čeka jer je potražnja velika.

Rezervisaćemo ga na vreme.

Šta će se dešavati u British Motorsu dok mi čekamo da nam stigne Autobiography 2019?

U narednom periodu ćemo imati jako zanimljive stvari koje ćemo raditi i najaviti. I što se tiče novih modela, i što se tiče aktivnosti koje pripremamo iz British Motors-a, kako u Srbiji, tako i u Crnoj Gori. Ono što nas čeka u predstojećoj sezoni je jedan jako lep projekat koji ima veze sa Svetskim prvenstvom u fudbalu, jer je kompanija British Motors Srbija jedan od sponzora Fudbalskog saveza Srbije.

Koji je za Vas najbolji i najlepši automobil iz British Motors-a?

Ja volim Jaguar F-Pace. Međutim, pravo da Vam kažem, i novi model Jaguar E-Pace je tu negde vrlo blizu. Meni  je taj model vrlo privukao pažnju, iako ja dolazim iz automobilske industrije u kojoj sam jako dugo i imam prilike da se susrećem sa automobilima, gde čovek može da posle toliko vremena izgubi, ne osećaj, već možda interesovanje. Ali ipak je E-Pace jako zanimljiv model i ponovo budi tu dečačku radoznalost čak i onima koji su navikli na to da su im ovako dobri automobili pristupačni.

Šta Vam se kod Jaguara E-Pace dopada?

Sve. Kako automobil izgleda spolja, ondosno dizajn, kako je automobil urađen unutra, koliko je sve posvećeno vozaču pre svega. Najviše mi se dopada rešenje dizajna između velikog SUV i jednog sportskog kupea. Kad se malo bolje zagledate, vi vidite koliko tu ima elemenata F-type kupea, a zadržava onu impozantnost terenca.

Ne idite nigde iz British Motors-a, jer u automobilskoj industriji nema dalje, kao što vidite, mi u BIZLife-u smo veliki obožavatelji.

(smeh)

Ostanite uz BIZLife i British Motors, jer Vas čekaju brojna ekskluzivna i lepa iznenađenja.

Range Rover Sport – nova “zver” iz British Motorsa

Povezane vesti

 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Piše: Mina Gligorić