Kako je na novom poslu: Miloš Cerović, novi generalni direktor hotela InterContinental Ljubljana

PinterestFacebookTwitterShare

Miloš Cerović, novi je generalni direktor hotela InterContinental Ljubljana koji predstavlja investiciju kompanije Delta Holding. Cerović je tokom skoro 15 godina karijere radio u svetski poznatim hotelima u Abu Dabiju, Tajpeju, Tel Avivu, Londonu, Budimpešti, Čikagu, Dalasu, Las Vegasu…

Kako je izgledao vaš prvi dan na poslu?

Prvi dan na poslu bio je vrlo dinamičan i pomalo neobičan  jer sam ga proveo na gradilištu sa vođom projekta koji me je upoznao sa procesom izgradnje hotela. Ući u hotel pre njegovog otvaranja i uticati na njegov dalji razvoj daje svakom zaposlenom poseban osećaj važnosti ali i odgovornosti, pošto se u tim trenucima uspostavljaju temelji razvoja (i metaforički a i bukvalno). Bio sam oduševljen standardima i kvalitetom gradnje kao i rekordnim vremenom za koje je Delta Holding uspela da izgradi ovaj fantastičan hotel sa pet zvezdica.

Koja je prva odluka koju ste doneli?

Prva odluka koju sam doneo bila je da upoznam i razgovaram sa svojim menadžment timom, ali van hotela. Bilo mi je veoma važno da odmah stvorimo dobru energiju između nas kako bi je kasnije preneli na ostatak tima. Stvoriti dobar tim, u kome  članovi veruju jedni drugima a svi zajedno u uspeh poslovanja, važan je zadatak svakog menadžera.

Da li je prvi dan bio teži u Las Vegasu, Dubaiju i ostalim svetskim hotelima gde ste radili, ili u Ljubljani?

Svaki početak  težak je na svoj način. U Las Vegasu nisam znao šta da očekujem ni od sebe ni od posla pošto mi je to bilo prvo zaposlenje. Kasnije, sa svakom selidbom, menjao sam ne samo okruženje, već i kulturu podneblja, način života, ali je materija poslovanja bila suštinski ista, što je te promene dosta olakšavalo. Dolazak u Ljubljanu i povratak u lanac InterContinental bio je izazov jer sam po prvi put samostalno počeo da vodim hotel kao generalni direktor. Takva odgovornost  drugačija je od svih prošlih i sa sobom donosi veću dozu koncentracije, angažovanja i motivacije.

Kada osoba sa vašim iskustvom i bogatom biografijom dolazi u novu kompaniju, koliko se on prilagođava kompaniji, a koliko se ona prilagođava njemu?

Pa ima i jednog i drugog. Učimo se dok smo živi a takođe, odgovornost nam je da svoje znanje prenosimo i na druge. Tokom 15 godina radnog iskustva imao sam sreću da radim u 4 velike kompanije (MGM Hospitality, Hyatt, Shangri-La i InterContinental).  U svakoj sam naučio nešto novo, nešto različito i ta iskustva sam prenosio  na sledeći hotel. Od menadžera se i očekuje da uvede promene na novom radnom mestu i na neki način motiviše kolege i dodatno podigne kvalitet poslovanja.

Zašto ste odlučili da se vratite „na ove prostore“ i šta je bilo presudno u toj odluci?

Preovladao je sklop okolnosti i kockica koje su se složile  na poslovnom ali  i na privatnom planu.  Supruga i ja smo već neko vreme želeli da se približimo svojim korenima i da sinovima omogućimo da detinjstvo provode kao i mi  nekad, u krugu porodice i prijatelja. U poslednjih 12 godina selili smo se čak 10 puta po celom svetu (Azija, Bliski Istok, Amerika i Evropa) i smatramo da bi za decu bilo bolje da, što se tiče škole i prijateljstva, budu na jednom mestu. Takođe, otvoriti ovakav hotel koji će dugo biti sinonim za luksuz u regionu bio je jako veliki izazov za mene. A povratak u InterContinental, kompaniju u kojoj sam gradio svoju karijeru,  samo mi je  olakšalo ovu odluku.

Kako vidite InterContinental u Ljubljani za 5 godina?

InterContinental Ljubljanu vidim kao vodeći hotel u regionu po kvalitetu usluge, uspešnosti poslovanja i najboljim  kadrovima u hotelskoj  industriji. Imamo sve predispozicije da u tome  uspemo,  tako da čvrsto verujem da će naš hotel biti sinonim uspešne investicije.

Izvor: BIZLife magazin