X

Posao

5 SAVETA: Kako da pobedite konkurenciju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Ako vam se dopada biznis morate biti svesni koliko je teško da se izborite, postavite posao, i na kraju da održite sve to. Kako biste postigli najbolje rezultate morate iskočiti od konkurencije, a evo i kako.

Statistike kažu da samo 50 posto poslova preživi prvih pet godina poslovanja, dok kasnije samo trećina dođe do jubilarnih 10. Razloga za neuspeh je mnogo, a među najvećima je nedostatak jedinstvenosti i različitosti.

Da biste bili dobri, ili najbolji, morate biti baš to, unikatni kako bi ljudi svoj teško zarađen novac uložili u vas ili vašu ideju. Addicted2success vam otkriva kako da iskočite iz mase i budete drugačiji od konkurencije.

Donesite nešto izuzetno

Većina poslodavaca tvrdi da su potpuno drugačiji od ostalih iz njihove branše. Ne smete se zadržati samo na rečima već morate dokazati da imate nešto što drugi ne mogu da pruže. Posvetite se svojoj ideji dokle god ona ne postane nešto najorginalnije u toj oblasti. Uvek se možete koristiti starim trikovima kako biste potrošačima dali nešto drugačije, bilo da je reč o popustima, usluzi, dodatnim poklonima…

Nađite njihove probleme

Većini firmi fale planovi i ciljevi za ostvarivanje. Ukoliko ste postavili ciljeve da prodate određenu količinu proizvoda kako biste zaradili određenu količinu novca, pogrešili ste. Ciljevi će vam pomoći da se fokusirate na stvari koje želite da postignete. Ukoliko želite da budete uspešni u svom poslu morate raditi po potrebama mušterija. Pronađite šta ih muči. Svako ima probleme po pitanju određenih proizvoda ili radnji, vi budite rešenje.

Fokusirajte se na kvalitet

Kada preduzetnik doživi uspeh u pokretanju svog poslovanja često gleda kako da proširi svoju nišu poslovanja umesto da se fokusira na poboljšanje onoga što već nudi. To ometa njegovu pažnju i rađa nove prepreke. Ono što je poenta este da budete izvanredni u jednoj, a ne prosečni u više oblasti. Kada se istaknete u jednoj oblasti ljudi će više verovati u vašu stručnost.

Imajte ličnost

Znanje i fokus su dve osnovne stavke svakog uspešnog biznisa. Ukoliko ste startap verovatno ćete gledati u eksperte i raditi na način na koji oni rade. Nema sumnje da je potrebno da učite od njih, ali uvek imajte na umu šta treba da radite potpuno drugačije, kako biste došlji do različitosti i jedinstvenosti koju smo pomenuli. Zbog toga imajte ličnost. Gledajte kako rade veliki i razmišljajte kako to možete da implementirate na svoj način. Ne samo da ćete raditi stvari drugačije već će vaša usluga imati svoju posebnu ličnost.

Uvek budite tu za svoje mušterije

Vaš odnos sa klijentom se ne završava nakon njihove kupovine. Uvek dajte dobru podršku ljudima koji su se opredelili za vas i ostanite uz njih i nakon sklopljenog posla. Pokažite svoj kredibilitet, neka vam veruju i neka osete povezanost sa vama. Neka vaše društvene mreže imaju dodatni sadržaj, namenjen vašoj ciljnoj grupi, neka osete da dobijaju od vas nešto više, što kod drugih nema.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.