Ovaj deo CV-ja poslodavci prvo pogledaju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Freeimages

Ako želite da ostavite pozitivan utisak svojom radnom biografijom, onda bi sve od prve do poslednje rečenice trebalo da bude pod konac. Ipak, neki delovi su važniji…

Gledajte na to ovako: Poslodavac ili HR menadžer dobija vaš CV kao atačment, i kada ga otvori samo prva polovina dokumenta prekriva njihov ekran. Dakle, tu prvu polovinu bi trebalo posebno da sredite. I da im date razlog da pročitaju celu vašu biografiju.

Kako piše sajt Fastcompany, koristite ovaj ograničeni prostor mudro.

Kao i kada otvorite novine i prvo pročitate naslove, nadnaslove i podnaslove, tako će i poslodavčevu pažnju prvo privući ono što je na vrhu.

To ne znači da tu treba da natrpate sve i svašta.

  • Koristite praznine i ono što zaista želite da istaknete. Da li je to vaše obrazovanje ili iskustvo – jedno ili više njih? Možda su to veštine koje ste sami naučili ili na kursevima, obukama, master programima, itd.
  • Vaša biografija je na neki način dokument koji ima za cilj da „proda“ vaše veštine i sposobnosti, i to imajte na umu kada pišete CV.
  • Neka profil sekcija sadrži od pet do osam redova, koji ističu vaše sposobnosti u ubedljivom tonu.
  • Takođe, možete potpuno da izbacite opšte stvari, kao što su „lične osobine“ poput – timski igrač, vredna, pouzdana i lojalna osoba, jer to više niko ne čita.
  • Istaknite poslednju poziciju na kojoj ste bili ako je relevantna za posao za koji aplicirate.
  • Ako je moguće, dodajte impresivna dostignuća sa rezultatima kako biste dokazali uspeh koji ste postigli.
  • Koristite bulete kako biste bili čitljiviji.

Izvor: BIZLife

Foto: Freeimages

Piše: N.V.