Velike kompanije i njihova top 3 programa za mlade

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Da budućnost nije samo reč koja se najčešće koristi u političkim kampanjama uveravaju nas oni koji na njoj zaista i rade. Dodatno ohrabruje što se budućnošću onih koji će je stvarati, naših mladih, bave kompanije koje ostvaruju dobre poslovne rezultate i shvataju da će biti uspešne onoliko koliko i zajednice u kojima posluju.

Ono što je potrebno da bi mladi iskoristili prilike koje im se nude je da se zainteresuju, istraže i odaberu svoj put u poslovni svet i početak karijere u zemlji. Pošto svi volimo prečice, mi smo odabrali tri programa koji pružaju različite mogućnosti – za svakog po nešto.

Za talentovane – NELT edukativni program

Kompanija Nelt sa Galerijom 12 HUB i Novom Iskrom realizuje jednogodišnji besplatni Nelt edukativni program (NEP) koji se odvija treću godinu za redom, okupljajući renomirane stručnjake iz zemlje i sveta koji svoja znanja i iskustva prenose mladim i talentovanim studentima sa svih akreditovanih fakulteta u Srbiji. Od ekonomije i preduzetništva, preko kritičke teorije, aktivizma i kulturnog menadžmenta do dramskih umetnosti, dizajna i novih tehnologija, polaznici prolaze kroz jedinstveno iskustvo saradnje i saznanja, koje se ove godine odvija pod sloganom „MISLI BUDUĆNOST!“. Cilj ovog programa je kreiranje praktično primenjive veze između formalnog obrazovanja, start-up tendencija i onoga što poslodavci traže. Do sada je kroz ovaj program prošlo više od 80 mladih koji su prošli put od selekcije koja se obavlja na samom početku do prvog predstavljanja poslovnoj javnosti kroz završnu izložbu radova koji su nastali tokom programa, a kojom se završava svaki ciklus.

 

 

Za nezaposlene – Coca-Cola podrška mladima

Coca-Cola podrška mladima je nacionalni program kompanije Coca-Cola HBC Srbija, koji nezaposlenim mladima širom Srbije omogućava da unaprede svoje lične i profesionalne veštine,  kako bi  lakše došli do posla. Program se realizuje kroz trodnevne interaktivne radionice na kojima se od sertifikovanh stručnjaka i zaposlenih u kompaniji uči o uspešnoj komunikaciji, poslovnoj administraciji, upravljanju projektima, pripremi poslovnih planova, kao i tome kako lakše doći do željenog posla. Odlična strana ovog programa je mogućnost izbora da li će se pohađati prisustvom na radioncama u gradovima širom Srbije ili kroz on line digitalnu platformu. U oba slučaja dobija se isto znanje i isti sertfikat koji izdaje kompanija Coca-Cola HBC Srbija. Najbolja preporuka je možda ta da je u prvoj godini program prošlo oko 1.000 mladih, a njih 97 je neposredno po završetku programa dobilo ili započelo sopstveni posao.

Za ambiciozne –  Praksa u Delhaize-u

Za sve talentovane i voljne da pronađu svoje mesto u svetu maloprodaje, tu je program prakse Find your place @ Delhaize. Ovaj program pruža šansu svim studentima završnih godina sa maksimum dva ispita do kraja studija, kao i za master studente, koji žele da se usavršavaju i svoju karijeru grade u maloprodaji. Program traje šest meseci, a započinje sa prvh 30 dana tokom kojih se polaznici upoznaju sa poslovanjem kompanije uz rad na terenu sa direktnim kontaktom sa Menadžerom operacija.  Nakon prve faze, odabranih dvadeset studenata imaju mogućnost da se usavršavaju u nekoliko oblasti: category menadžment, internet prodaja, razvoj poslovanja, ljudski resursi, marketing, lanac snabdevanja (logistika), kvalitet i IT.  Tokom trajanja programa pored svakodnevnih radnih zadataka, polaznici prolaze kroz set Soft Skills treninga u organizaciji tima za edukaciju i razvoj zaposlenih. Takođe, polaznici u okviru različitih timova rade na dodeljenim projektnim zadacima koje na kraju programa predstavljaju liderima kompanije.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay