Imate još osam dana da uložite u srpski “LinkedIN za sport”. Sakupljeno već 370.000 funti

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pexels

Srpska digitalna kompanija Playerhunter, kampanjom za dokapitalizaciju kroz popularnu platformu za “crowdfunding” Crowdcube iz Velike Britanije, za dve nedelje prikupila je preko 370.000 funti. Kompanija čiji prozivod je digitalna platforma za povezivanje fudbalera, menadžera, skauta, trenera, klubova, celog fudbalskog sveta na jedno mesto, ili kako se kaže na sajtu “LinkedIn za sport”,  planira da podigne dodatnih 500.000 funti sterlinga kapitala i nastavi svoj vrtoglavi rast i razvoj i već je na skoro 75% svog cilja.

Crowdfunding princip omogućava da svaki punoletni pojedinac investira u određeni projekat i postane njegov suvlasnik, u ovom slučaju Playerhunter-a.

Playerhunter je inače već dobio uspešnu podršku Virgin Startup programa, takođe iz Velike Britanije i to kao prva kompanija van Ujedinjenog kraljevstva koja je dobila podršku ovog programa i velikom brzinom ostvaruje svoje planove i ciljeve kada je reč o broju korisnika platforme i mogućnostima njene platforme.

Krajem aprila ove godine Playerhunter je imao preko 85.000 registrovanih korisnika i dok ovaj broj neprestano raste predstavljena je nova verzija aplikacije za mobilne telefone na Android operativnom sistemu, uskoro stiže i verzija za iOS, a kompanija nastavlja sa unapređenjem platforme i kada je reč o novim funkcionalnostima, kao što su direktne poruke i nove vrsta profila korisnika.

-Crowdcube smo izabrali kao partnera s obzirom na činjenicu da smo posle analize tržišta, ustanovili da odgovara našim potrebama iz perspektiva principa poslovanja i publike koju privlači, pošto smo želeli da otvorimo vrata i manjim investitorima, ne samo velikim programima ili finansijskim institucijama-kaže Stevan Radak, direktor i su-osnivač Playerhunter-a.

Crowdcube je osnovan 2011. godine, a privukao je pažnju na sebe u svetu sporta 2014. godine, kada se udružio sa Kateramom, timom formule 1, u prikupljanju novca za odlazak ekipe na poslednju trku sezone u Abu Dabiju i spasa ekipe od neslavnog kraja sezone. Uspešno su prikupili 2,45 miliona funti i poslali tim u Ujedinjene arapske emirate. Kateram je bio samo jedan od uspešnih projekata i izbor je na kraju bio lak za Playerhunter.

Lak je ili makar izgleda lako sa strane, bio i put do prvih 370.000 funti, pošto je do trenutka pisanja ovog teksta kompanija prikupila podršku 209 investitora u vrednosti od 370.090 paint funti. Ostalo je još malo preko 30% do cilja, a kampanja je otvorena i za građane Republike Srbije i okolnih zemalja, s izuzetkom SAD, Kanade i Japana.

Izvor: BIZLife

Foto: Pexels

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.