Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Još 5 srednjoškolskih kompanija obezbedilo nacionalno finale u maju

    Učenička kompanija „Sense” iz Farmaceutsko-fizioterapeutske škole u Beogradu osvojila je prvo mesto na Regionalnom takmičenju učeničkih kompanija održanom u Beogradu u četvrtak. Ovi srednjoškolci se u okviru svoje kompanije bave ručnom izradom i prodajom parfema u čvrstom stanju koji sadrže prirodne sastojke i etarska ulja.

    Drugo mesto pripalo je kompaniji „101 ljubimac” koju čine učenici Hemijsko-prehrambene tehnološke škole koji proizvode jastučiće za kućne ljubimce koji upijaju neprijatne mirise. Učenička kompanija „Healthy Corporation” iz Srednje turističke škole osvojila je treće mesto sa zdravom užinom za decu školskog uzrasta. Pored ovih kompanija, na nacionalno finale plasirale su se i „Groove Street” Pete ekonomske škole sa narukvicom koja očitava podatke o zdravstvenom stanju osobe koja je nosi, kao i „Moja šolja” koju čine učenici Škole primenjenih umetnosti u Šapcu koji se bave dekorisanjem keramičkih šolji tradicionalnim tehnikama.

    Zajedno sa pobednicima ostala tri regionalna takmičenja (jugozapadna i centralna Srbija, Vojvodina i jugoistočna Srbija), ovi učenici će se u maju boriti za titulu nacionalnog pobednika i predstavnika Srbije na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine u Beogradu.

    Učenička kompanija je jedan od najpoznatijih programa Dostignuća mladih koji obezbeđuje osnovno ekonomsko obrazovanje za učenike srednjih škola i sprovodi se širom sveta. Program traje preko cele školske godine a Evropska komisija ga je označila kao najbolji primer preduzetničkog obrazovanja. Učenici koji su „zaposleni” u ovim kompanijama tokom školske godine stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu kroz programe „Dostignuća mladih” i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade kompanijskog izveštaja i zatvaranja kompanije. Program Učenička kompanija deo je projekta „Decenija preduzetništva” koji sprovodi Vlada Republike Srbije.

    Takmičenje je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji, uz saradnju i finansijsku podršku Ministarstva privrede, Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kompanije TeleGroup i Mercator centra.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dostignuća mladih u Srbiji

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE