Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Deonice Fejsbuka na rekordnom nivou

    Fejsbuk (Facebook) je u drugom tromesečju ostvario prihode od 9,3 milijarde dolara, 45 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a kako je snažno porasla i dobit, cena deonice najveće svetske društvene mreže dostigla je rekordni nivo.

    Prema u sredu objavljenom poslovnom izveštaju, čista dobit Fejsbuka dostigla je u proteklom kvartalu 3,9 milijardi dolara, što je 71 posto više nego godinu dana pre.

    Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za više od 50 posto, na gotovo 8 milijardi dolara, pa sada prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 87 posto ukupnih prihoda Fejsbuka, dok su pre godinu dana činili 84 posto.

    Oglašivači preusmeravaju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Fejsbuk je jedna od kompanija koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snepčeta (Snapchat) i Jutjuba (YouTube), koji takođe svakodnevno privlače milione posetilaca.

    Kako su poslovni rezultati bolji nego što su analitičari očekivali, cena deonice Fejsbuka porasla je u sredu u produženom trgovanju nakon zatvaranja Val strita (Wall Street) za više od 4 posto, dostigavši rekordni nivo od 173 dolara.

    Od početka godine cena deonice Fejsbuka skočila je gotovo 44 posto.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE