Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novosađani kao „monopolisti“

    Novosađani narednih mesec dana imaju priliku da učestvuju u kreiranju MONOPOLA Novi Sad i da svojim glasom daju predlog za omiljena popularna mesta, znamenitosti i ulice, koja će se naći na tabli.

    Na Fejsbuk stranici Monopol Srbija od danas https://www.facebook.com/monopolyserbia/ građani mogu da daju predloge za polja na tabli najpopularnije drušvene igre gde će se naći detalji I vizuelni prikazi koji se povezuju sa glavnim gradom Vojvodine.

    – Očekujemo da će Novosađani glasati za najznačajnije stvari iz Novog Sada, koje su važne u oblasti kulture, turizma, umetnosti, sporta, trgovine – kaže direktor razvoja firme Winning Moves Lazar Vuković.

    MONOPOL  je prepoznao Novi Sad kao važnu destinaciju, a sada su građani na potezu da svojim glasom odrede poziciju na tabli.

     – Izuzetno nam je drago što je EXIT festival bio među prvim organizacijama koje su podržale prvobitno izdanje Monopola Srbija, a zatim i novosadsko izdanje jedne od omiljenih društvenih igara na svetu. Nadamo se da će EXIT, koji je i nosilac titule „Najbolji veliki evropski festival“, za svoj osamnaesti rođendan dobiti svoje polje na novosadskoj tabli Monopola, kao jedan od simbola našeg grada, a očekujemo da će mnoge generacije stasati gradeći crvene hotelčiće na našem polju – biće nam potrebni s obzirom na broj turista koje planiramo da dovedemo u narednim godinama –kaže Bojana Kozomora, pi ar EXIT-a.

    MONOPOL utiče na razvoj kreativnosti i takmičarskog duha, kao i snalažljivosti igrača, te će tako Monopol Novi Sad doprineti boljem upoznavanju buduće prestonice kulture.

     – MONOPOL ima određenu vrstu metafore – uči ljude koliko je važno ulaganje, jer ulaganjem u određenu nekretninu podižete vrednost iste u ekonomskom, političkom, socijalnom i kulturološkom smislu, što je slično I samom projektu Evropske prestonice kulture. Čim se MONOPOL odlučio da za svoje novo izdanje odabere upravo Novi Sad, pokazuje da se naš grad već pozicionirao I da je to zapravo brendiranje destinacija na kojem mi treba da radimo – jer kad imamo grad koji ima jedan od najboljih svetskih festivala I koji je ujedno I Evropska prestonica culture I Omladinska prestonica Evrope, to je svakako destinacija koja se ne zaobilazi – kaže Nemanja Milenković direktor fondacije „Novi Sad 2021“.

    Monopol Novi Sad biće pušten u prodaju u septembru ove godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE