Novosađani kao “monopolisti”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Novosađani narednih mesec dana imaju priliku da učestvuju u kreiranju MONOPOLA Novi Sad i da svojim glasom daju predlog za omiljena popularna mesta, znamenitosti i ulice, koja će se naći na tabli.

Na Fejsbuk stranici Monopol Srbija od danas https://www.facebook.com/monopolyserbia/ građani mogu da daju predloge za polja na tabli najpopularnije drušvene igre gde će se naći detalji I vizuelni prikazi koji se povezuju sa glavnim gradom Vojvodine.

– Očekujemo da će Novosađani glasati za najznačajnije stvari iz Novog Sada, koje su važne u oblasti kulture, turizma, umetnosti, sporta, trgovine – kaže direktor razvoja firme Winning Moves Lazar Vuković.

MONOPOL  je prepoznao Novi Sad kao važnu destinaciju, a sada su građani na potezu da svojim glasom odrede poziciju na tabli.

 – Izuzetno nam je drago što je EXIT festival bio među prvim organizacijama koje su podržale prvobitno izdanje Monopola Srbija, a zatim i novosadsko izdanje jedne od omiljenih društvenih igara na svetu. Nadamo se da će EXIT, koji je i nosilac titule “Najbolji veliki evropski festival”, za svoj osamnaesti rođendan dobiti svoje polje na novosadskoj tabli Monopola, kao jedan od simbola našeg grada, a očekujemo da će mnoge generacije stasati gradeći crvene hotelčiće na našem polju – biće nam potrebni s obzirom na broj turista koje planiramo da dovedemo u narednim godinama –kaže Bojana Kozomora, pi ar EXIT-a.

MONOPOL utiče na razvoj kreativnosti i takmičarskog duha, kao i snalažljivosti igrača, te će tako Monopol Novi Sad doprineti boljem upoznavanju buduće prestonice kulture.

 – MONOPOL ima određenu vrstu metafore – uči ljude koliko je važno ulaganje, jer ulaganjem u određenu nekretninu podižete vrednost iste u ekonomskom, političkom, socijalnom i kulturološkom smislu, što je slično I samom projektu Evropske prestonice kulture. Čim se MONOPOL odlučio da za svoje novo izdanje odabere upravo Novi Sad, pokazuje da se naš grad već pozicionirao I da je to zapravo brendiranje destinacija na kojem mi treba da radimo – jer kad imamo grad koji ima jedan od najboljih svetskih festivala I koji je ujedno I Evropska prestonica culture I Omladinska prestonica Evrope, to je svakako destinacija koja se ne zaobilazi – kaže Nemanja Milenković direktor fondacije “Novi Sad 2021”.

Monopol Novi Sad biće pušten u prodaju u septembru ove godine.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.