Umesto Maxija stiže Shop & Go
Kompanija Delhaize Srbija predstavila je nov format prodavnica pod nazivom "Shop&Go", koji će do 1. jula tekuće godine zameniti svih 197 Mini Maxija u Srbiji. Pored promene imena, novi format donosi i nov izgled prodavnica.
Iz belgijske firme navode da će promene doneti veću funkcionalnost objekata, koja se postiže izmenama u načinu izlaganja proizvoda, obeležavanja artikala i akcija unutar raspoloživog prostora.
Uvedeni su proizvodi kojih do sada nije bilo u ponudi u Mini Maxijima, ali je i povećano učešće privatnih robnih marki koje su proizvedene u Srbiji.
"Zbog svih novina koje 'Shop&Go' donosi potrošači će manje vremena provoditi u kupovini u ovim prodavnicama, a ujedno će naći proizvode koji su im svakodnevno potrebni", kažu iz Delhaize-a.
Predstavnici kompanije smatraju da je postojanje Maxija i Mini Maxija u neku ruku zbunjivalo potrošače, najviše u pogledu toga šta od asortimana i povoljnosti pri kupovini mogu da očekuju u jednom, a šta u drugom formatu.
"Razlike među ostalim formatima će biti jasnije, i biće jednostavnije odgovoriti na očekivanja koja potrošači imaju", rekao je generalni direktor Delhaize grupe za Srbiju, David Vander Skuren.
"Shop&Go" već postoji na tržištima Grčke, Rumunije i Belgije. Kompanija Delez Srbija će sada nastaviti da posluje u zemlji sa četiri formata: Shop&Go, Maxi supermarketi, Tempo i Tempo Express.