Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ako ružno odbijete kandidata za posao – snosićete posledice

    Novo istraživanje pokazalo je da odbijanje kandidata na ružan način ostavlja posledice i na poslovanje kompanije.

    Istraživanje koje je CareerBuilder sproveo na gotovo 4.000 zaposlenih širom Sjedinjenih Američkih Država pokazalo je da kandidati s lošim iskustvom prijave na oglas za posao najverovatnije više neće tražiti posao u toj kompaniji, prenosi Moj-posao.net.

    Osim toga, veća je šansa da će pokušati odgovoriti i svoje prijatelje ili članove porodice od prijave za posao u toj kompaniji, pa čak i od kupovine proizvoda te kompanije. To je alarmantan podatak, ako se zna da je barem jedan od četiri onih koji traže posao imao loše iskustvo selekcijskog postupka.

    Većina kandidata od poslodavaca očekuje povratnu informaciju, pa tako i kada nisu dobili posao. Ali 75% onih koji traže posao kaže da nikada nisu dobili povratnu informaciju od poslodavca za čiji su se oglas prijavili unazad godinu dana.

    Istraživanje je pokazalo da izostankom odgovora po završetku konkursa poslodavac rizikuje gubitak, ne samo potencijalnog zaposlenog, već i klijenta. Gotovo jedna trećina ispitanika biće manje zainteresovana za proizvod ili uslugu kompanije, ukoliko nije dobila povratnu informaciju na svoju prijavu na oglas za posao.

    U negativno iskustvo posloprimci još uključuju: poslodavce koji kandidate nisu informisali o tome ko je dobio posao; poslove koji u stvarnosti ne odgovaraju onome što je navedeno u oglasu za posao; ispitivače koji ne deluju kompetentno.

    Istraživanje je pokazalo da kandidati za posao mišljenje o kompaniji, poslodavcu i načinu kako on vodi posao formira već tokom selekcijskog postupka. Jedno loše iskustvo može imati ozbiljne posledice, ne samo zbog toga što će kandidat otvoreno izraziti svoje nezadovoljstvo, već će obeshrabriti i druge u nameri da se prijave za posao u toj kompaniji ili kupuju njene proizvode. Zbog toga je vrlo važno da svoj brend imate na umu i u trenutku kada provodite selekcijski postupak ili na bilo koji drugi način uspostavljate komunikaciju s potencijalnim kandidatima za posao.

    Naravno, u drugačijem slučaju, čak 40% kandidata kojima je selekcijski postupak bio pozitivno iskustvo, preporučiće drugima da se pokušaju zaposliti u toj kompaniji makar sami nisu dobili posao, dok će njih 23% biti sklono kupovini proizvoda te kompanije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE