Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Oglas za posao mora da zvuči kao ljubavno pismo

    Džon Janger, izvršni direktor kompanije Accolo koja se bavi regrutiranjem, kaže da je većina oglasa za posao naprosto grozna i grozno neefikasna. Zašto?

    “Generički naslovi oglasa za posao i standardna lista kvalifikacija, odgovornosti i opis posla više ne funkcionišu u praksi”, kaže Janger i dodaje: “Zamislite da otvarate profil za traženje partnera online i da ste u njemu napisali kako poželjan partner mora biti visok, imati solidna primanja, kuću i automobil…molim, prijavite se ovde – da, tako je pisana većina oglasa za posao.”

    Ne zapošljavate ‘celi svet’. Zapošljavate jednog odličnog kandidata, stoga morate znati objasniti što čini vašeg odličnog kandidata, osobu koju želite videti kao deo svog tima.

    To je ljubavno pismo, kaže Janger: “Odličan oglas za posao je pismo namenjeno (jednoj) konkretnoj osobi. Napišite generički oglas i zaposlićete generičku osobu.”

    On kaže da je najbolje kada oglas kandidatu šalje sledeću poruku: “Još te ne poznajemo, ali znamo da ćeš voleti ovaj posao.”

    Ovo može zvučati izvodivo kada su u pitanju kreativni poslovi ili poslovi koji se obraćaju mlađoj populaciji, ali Janger tvrdi da je u pitanju pristup koji se može primeniti za bilo koji oglas za posao.

    “Zapravo je puno jednostavnije napisati takav oglas, nego dosadne informacije koje sadrže svi oglasi za posao.”

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE