Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Amerikanci nezadovoljni svojim aviokompanijama

    Američki putnici sve su manje zadovoljni uslugama domaćih aviokompanija koje smanjuju veličinu sedišta da bi smestile više ljudi.

    Pored toga, sve je veći broj putnika koji moraju da čekaju na sledeći avion jer je let za koji su kupili kartu "prebukiran".

    Privatne kompanije za istraživanje koje su analizirale podatke o uspehu kompanija, saopštile su danas da se broj žalbi Ministarstvu transporta prošle godine uvećao za jednu petinu, uprkos poboljšanjima u tačnosti letova i manipulaciji s prtljagom.

    "To što su aviokompanije uzele avione sa 130 mesta i broj povećale na 150 da bi iscedile još zarade, mislim da ih konačno sustiže", rekao je profesor univerziteta u Vičiti Din Hedli, jedan od autora izveštaja.

    Industrija čak nastoji da već male toalete aviona učini još manjim kako bi ubacile poneko sedište.

    U poslednjih nekoliko godina, pojedine kompanije okrenule su se avionima koji primaju veći broj putnika, ali ni to nije bilo dovoljno da se nadoknadi opšti pad komercijalnog efekta.

    Prošle godine je na svakih 10.000 putnika zbog "prebukiranosti" odbijeno 0,97, dok je 2011. taj broj bio 0,78.

    Ranije se u slučajevima "prebukiranja" kompanije mogle da nađu dobrovoljca koji bi se odrekao sedišta u zamenu za novac, besplatnu kartu ili neki drugi vid kompenzacije zato što je kasnije u toku dana ili sledećeg jutra mogao da uhvati drugi avion, ali putnici više s tim ne mogu da računaju.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE