Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Represent Communications je Korporativni Superbrand godine

    Agencija Represent Communications osvojila je prvu nagradu za biznis komunikacije u kategoriji Korporativni Superbrand u izboru Superbrands Srbije. Superbrands kompanije izabrane su nakon ispitivanja tržišta, javnog mnjenja i ocena članova nezavisnog Saveta Superbrandsa (www.superbrands.org). Savet Superbrands sastavljen je od vodećih ličnosti ekonomije, marketinga i medija.

    "Superbrands nagrada u kategoriji USLUGA POSLOVNE KOMUNIKACIJE za nas je još jedna potvrda da uspešno radimo svoj posao kao i da smo lideri u svojoj oblasti. Pre dve godine, doneli smo hrabru odluku da promenimo ime i predstavimo tržištu naš novi identitet. Istovremeno smo ojačali naš portfolio usluga, ulagali u naše zaposlene i iskoračili u nove oblasti poslovanja poput digitalnih i internih komunikacija i istraživanja reputacije. Ova nagrade je pokazatelj uspešnosti ovakvog poslovnog poteza, i pored otežanih ekonomskih uslova poslovanja.", izjavila je Jelena Kovačević, generalna direktorka agencije Represent Communications na prijemu nagrade.

    Korporativne nagrade Superbrands Srbija 2012-2013. dodeljene su u 34 kategorije, a specijalnu nagradu Zlatni Superbrend dobili su kompanije Bambi Banat, Fiat automobili Srbija, Phillip Morris i Strawberry energy.

    Među dobitnicima nagrade Superbrends su NIS AD Novi Sad, rudarski basen Kolubara, Banca Intesa, Direct Media, Ernst and Young, Vojno medicinska akademija, Delta Real Estate, Energoprojekt holding, Zorka Šabac, Holcim Srbija, Lilly drogerije, Mona, Forma Ideale, Metalac, Gorenje, ComTrade, Telekom Srbija, Aerodrom "Nikola Tesla", Hemofarm, Univerzitet u Beogradu, Atelje 212, MK Mountain Resort i B92.

    Predsednik Saveta Superbrends Srbija Toplica Spasojević rekao je na svečanosti da je u konkurenciji za izbor koroprativnog superbrenda bilo oko 1.600 najpoznatijih brendova u našoj zemlji.

    "Brendovi su važni za privredu uopšte, jer na taj način postaju prepoznatljivi, da bi postigli veću cenu i ostvarili veći profit njihovim proizvođačima, ali i da afirmišu kvalitet i podignu nivo konkurencije," rekao je Spasojević i naglasio da je na kraju najvažniji – zadovoljan potrošač.

    Superbrands je osnovan 1994. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu Velike Britanije i Severne Irske i to je vodeća svetska platforma za promociju brendova, koja poboljšava informisanost o brendiranju i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih je sada više od 80 širom sveta.

    Status Superbrand omogućava privrednim društvima da budu predstavljena u luksuznom ilustrovanom izdanju koje se distribuira širom sveta, Superbrands Bible, kao i da im se oda počast na svečanoj dodeli priznanja, manifestaciji Tribute Event, koja je predviđena za 2013. godinu, a postaju i učesnici celogodišnjeg promotivnog programa u Srbiji i šire.

    Superbrands je prvi put u Srbiji pokrenuo TGI Group International d.o.o. 2007. godine, kao način da se oda priznanje najjačim brendovima u zemljii.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE