Dobar preduzetnik mora biti malo lud
Njujorški investitor Fred Wilson, suosnivač Union Squre Ventures-a, tokom karijere povukao je niz dobrih poslovnih poteza. Nedavno je svoja iskustva podelio sa širom publikom, na TechCrunch-u u Njujorku,i otkrio kako smatra da dobar preduzetnik mora biti malo lud.
Govoreći o "ludosti" preduzetnika, Wilson je naglasio kako "ne želite psihopate, iako se i to događa" nego nekoga ko je "lud ali mentalno zdrav".
"Kako bi stvari videli drugačije morate biti malo drugačije 'spojeni'", izjavio je Wilson.
Kada je reč o predstavljanju projekta potencijalnim investitorima, Wilson svetuje da treba odmah preći na stvar. Najveću grešku preduzetnici će napraviti ako kreu da prepričavaju projekat ’nadugo i naširoko’.
Njujorški investitor takođe upozorava da ne treba demonstrirati proizvod za koji niste sigurni da li će raditi. Preduzetnicima koji pokušavaju da privuku ulagače savetuje da pre predstavljanja proizvoda ne pričaju o njemu 20 minuta. Proizvod treba pokazivati 20 minuta i ujedno objasniti o čemu se radi.
Kako biste bili efikasni i koncizni mnogo je bolje da umesto prezentacije od 20 strana, predstavite samo jednu izvsrnu stranicu koja dobro objašnjava proizvod.
Investirao je u brojne tehnološke kompanije poput Twitter-a, Foursquare-a,Timblr-a koji će najverovatnije za milijardu dolara preuzeti Yahoo, na listi njegovih investicija našla se i Zynga, kompanija koja pravi kompjuterske igrice koje se igraju na društvenim mrežama. Finansirao je i Kickstarter, kompaniju koja nudi alate za prikupljanje sredstava za kreativne projekte putem masovnog finansiranja donacijama malih iznosa, koji omogućavaju donatorima da na neki način budu deo projekta.