Kako se oglašavati online?
Kako izabrati online medije koji najviše odgovaraju vašem brendu? Kakav baner postaviti, koliko novca potrošiti, koju ciljnu grupu izabrati? Šta je uopšte display banner oglašavanje i kako isplanirati jednu ovakvu kampanju?
Ovo su samo neke od zanimljivih tema o kojima će biti reči na besplatnom seminaru „Online media planning”, koji u subotu, 25. maja, od 10 časova u svojim prostorijama organizuje Centar za razvoj karijere kompanije Link group.
Ivan Dimitrijević, direktor marketinga Internet Grupe, otkriće na seminaru kakvo je stanje u digitalnom marketingu kod nas, a kakvo u regionu i celom svetu, kao i kako se ono najbolje može iskoristiti. Pre nego što se priključio Internet Grupi, Dimitrijević je u okviru digitalne agencije Fastbridge upravljao strateškim planiranjem nastupa brendova u online medijima.
Svi zainteresovani moći će da prate ovaj koristan seminar od kuće, zahvaljujući live streamu na sledećem LINKU.