Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Želite uspeh? Podstaknite kreativnost

    Tehnološka industrija uvek ’juri i žuri’ i u potrazi je za sledećim velikim otkrićem. Zato su morali da pronađu način kako da podstaknu kreativnost svojih zaposlenih. Od poznatih ličnosti kao govornika do dugačkih odmora, upravo ova rešenja dovela su do nekih od najuspešnijih proizvoda.

    Zaposleni u njujorškoj kompaniji koja se bavi dizajnom Sagmeister & Walsh na svakih sedam godina imaju pravo na odmor u trajanju od godinu dana.

    Google je poznat po 20 procenata. O čemu se tačno radi – inženjeri tokom radne nedelje mogu da provedu 20 odsto svog ukupnog radnog vremena radeći na kreativnim projektima. Ovako se ’rodio’ i Gmail.

    Sličan princip koji je 1974. godine primenila kompanija 3M dovela je do njihovog najpoznatijeg proizvoda – Post It papirića.

    Google takođe ima običaj da angažuje brojne poznate ličnosti koje drže predavanja zaposlenima. Ovaj program nazivaju Google Talks, a gosti predavači variraju od slavnih ličnosti poput Lady gage, preko umetnika, izvođača, aktivista, pa do političara. Cilj ovog projekta je konstantno učenje i unapređivanje.

    Microsoft je preuredio staru kancelariju Billa Gatesa u ’garažu’ prepunu gadgeta koje mogu da podstaknu kreativnost radnika. Takođe, organizuju se naučni sajmovi i to dva puta godišnje. ovo je idealna prilika da se prikažu projekti na kojima rade u ’garaži’.

    IBM organizuje brainstorming sastanke na određenu temu koje naziva ’Jam’. Najpoznatiji održan je 2006. godine na temu inovacije kada je okupljeno 150.000 ljudi iz 104 zemlje i 67 kompanija.

    Kompanija za prodaju karata iz San Franciska Eventrbrite obezbedila je zen sobe svojim zaposlenima. Ovo je idealno mesto, sa prigušenim svetlom i bez buke.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE